کد خبر: ۸۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تا پایان خردادماه امسال

پل روگذار تقاطع تخت جمشید ـ سرداران به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار شیراز گفت: تا پایان خردادماه امسال پل روگذر تقاطع تخت جمشید ـ سرداران این شهر کامل خواهد شد و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علیرضا پاک‌فطرت صبح امروز در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی تقاطع تخت جمشید ـ سرداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی پل روگذر تقاطع تخت جمشید ـ سرداران از بار ترافیک و در نتیجه تصادف در این محور کاسته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین اهداف شهرداری در اجرای این‌گونه طرح‌های عمرانی توجه به زیباسازی و استفاده بهینه شهروندان از این مجموعه‌ها است، افزود: اتمام نورپردازی و ایجاد فضای سبز و پارک حاشیه‌ای این طرح تا پایان هفته دولت، نشان از تعهد شهرداری شیراز به تسریع در روند اجرایی زیرساخت‌های عمرانی است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: درصدد ایجاد چند طرح سرمایه‌گذاری در اطراف پل و تقاطع تخت جمشید ـ سرداران هستیم که اجرایی شدن آن نقطه آغازی برای ساخت‌وساز‌های جدید و مشارکت مردم در اجرای این‌گونه طرح‌های عمرانی است.

پاک‌فطرت تصریح کرد: با توجه به خیابان‌های خوب و عریض در این منطقه، شهرداری شیراز توانسته است طرح تفصیلی این منطقه را تا حدود 80 درصد اجرایی کند اما سرمایه‌گذاری کمتری در بخش ساخت‌وساز دیده ‌شده است.

پل روگذار تقاطع تخت جمشید ـ سرداران به بهره‌برداری می‌رسد

وی بیان داشت: با اجرای این طرح و طرح‌های در حال اجرا زمینه تشویق و مشارکت اقشار جامعه در سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود و در نتیجه رونق اقتصادی و تسریع در اجرایی شدن طرح‌ها در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل فراهم می‌شود.

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه استفاده از قسمت‌های پرت طرح‌های در حال اجرا موردتوجه شهرداری شیراز است، گفت: در تمام طرح‌های عمرانی به‌ویژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و پل‌های روگذر سعی شده که از قسمت‌های زیر پل پارکینگ و فضای سبز راه‌اندازی شود و در این راستا هیچ مکان و یا فضایی برای شهروندان غیرقابل استفاده نیست.

پاک‌فطرت اضافه کرد: برای شناسنامه‌دار کردن کارگران ساختمانی که در کنار پل روگذر تجمع می‌کنند از طریق احداث دفتر در طرح تقاطع تخت جمشید ـ سرداران، کارفرمایان به‌راحتی می‌توانند به این‌گونه کارگران ساختمانی دسترسی پیدا کنند.

وی بیان داشت: در کنار پل روگذر این محور در مواقع بحرانی و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، سازمان آتش‌نشانی و اورژانس به‌راحتی و در اسرع وقت به محل آمده و از تلفات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

شهردار شیراز اظهار داشت: هر مکان و فضایی کاربری‌های ویژه خود را دارد و احداث فضای ورزشی در کنار طرح تقاطع تخت جمشید ـ  سرداران، آن را به یکی از طرح‌های بزرگ تبدیل می‌‌کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان