کد خبر: ۸۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

آقای هاشمی باید از اقدامات ننگین نزدیکان خویش شرمنده باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان گفت: متاسفانه آقای هاشمی نمی تواند بیت خود را مدیریت کند وگرنه دخترشان باید به جای دیدار با خائنان به نظام واسلام به دیدار خانواده شهدا برود که امروز همه موجودیت ما مدیون رشادت ها و فداکاری های شهداست.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما،  ضمن محکومیت شدید دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران که به تازگی از زندان به مرخصی آمده، گفت: تا کی باید شاهد تساهل و تسامح قوه قضاییه نسبت به اقدامات شرم آور منتسبین به آقای هاشمی باشیم.

وی در ادامه این مطلب افزود:دیدار دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بهایی که همه میدانیم که بهاییت دست نشانده انگلیس خبیث می باشد ودر زمان رژیم پهلوی نیز جنایت‌های زیادی را برعلیه کشورمان انجام داده و امروز هم افراد آن به عنوان جاسوس برای رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند،معنایی جز نفوذ سیاسی و فرهنگی در بین وابستگان به مسئولین نظام ندارد.

غلامعلی احمدی در ادامه این گفتگو با اشاره به صحبت اخیر  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  در خصوص دستاوردهای برجام تصریح کرد: آقای هاشمی به جای اغراق کردن در مورد دستاوردهای برجام، شرمنده رفتار مذموم نزدیکانش باشد.

 

وی ضمن ابراز تاسف شدید از اینگونه اقدامات نزدیکان آقای هاشمی اظهار داشت:  باید به آقای هاشمی برای تربیت چنین فرزندانی احسنت گفت که مدام با اعمال و رفتارشان در حال ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان، اقدام اخیر فایزه هاشمی را اقدام علیه امنیت ملی کشور عنوان کرد و افزود: قوه قضاییه باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و با فرد خاطی برخورد کند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان همچنین اظهار داشت: آقای هاشمی در امتحانات وفاداری به نظام در گذشته عملکرد مطلوبی نداشته و امیدواریم که این بار از این اقدام دخترش اعلام برائت کند هرچند که انجام این کار از ایشان بسیار بعید به نظر می رسد.

سرگرد احمدی در پایان این گفتگو گفت: متاسفانه آقای هاشمی نمی تواند بیت خود را مدیریت کند وگرنه دخترشان باید به جای دیدار با خائنان به نظام واسلام به دیدار خانواده شهدا برود که امروز همه موجودیت ما مدیون رشادت ها و فداکاری های آنهاست.

انتهای پیام/س


نویسنده :
سجاد همتی
نظرات بینندگان