کد خبر: ۸۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس:

حضور فائزه هاشمی در جمع بهاییان دور از انتظار نبود/ مسئولان نباید از این گناه بزرگ فروگذار کنند

خسروانی گفت: مسئولان نظام نباید از این گناه بزرگ فروگذار کنند چراکه برخورد با فائزه هاشمی مصداق بزرگترین نهی از منکر است.
به گزارش «شیرازه»، عبداله خسروانی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز اظهار داشت: با مرور تاریخ 38 ساله انقلاب، با پدیده‌ها و رویدادهای قابل‌تأملی روبرو می‌شویم که بهت‌انگیز است که یکی از این رویدادها و پدیدها مصلحت ندانی مجری مصلحت است.

وی با بیان اینکه فرزند کسی در جمع بهاییان حضور می‌یابد که خود از نافیان بهاییت بوده و دیگران را هم به پرهیز از این اقدامات توصیه کرده است، افزود: پرداختن آقای هاشمی به بیت خود بسیار لازم به نظر می‌رسد و بر سایر فعالیت‌های ایشان اولویت دارد و بهترین معروفات است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس اضافه کرد: وقتی تربیت شدگان ایشان یا در اوین به سر می‌برند و یا در جمع بهاییت ظاهر می‌شوند باید برای این انقلاب و نظام دست به دعا شد و آیا وقت آن رسیده تا آقای هاشمی فرزندان خود را از همراهی با دشمن بازدارد.

خسروانی بیان کرد: وقتی فائزه هاشمی در فتنه سال 88 هم نوا با دشمن شده و از اسم و رسم پدر خود مایه گذاشته و به نظام ضربه می زند، امروز نیز ظهور و بروزش در جمع بهاییان دور از انتظار نیست اما بیم آن می‌رود که این قبح زدایی و پرده برداری از این رابطه باسابقه آغازگر یک سناریوی بد فرجام باشد و غفلت از این اقدامات آینده بدی را برای این خاندان نوید می‌دهد.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام نباید از این گناه بزرگ فروگذار کنند چراکه برخورد با فائزه هاشمی مصداق بزرگترین نهی از منکر است.

نظرات بینندگان