کد خبر: ۸۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

آتش سوزی گسترده در طبیعت تنگ بلاغی و تنگ خرسی شهرستان پاسارگاد همچنان ادامه دارد

هر چند برای ارزیابی همه جانبه آتش سوزی پاسارگاد باید کمی صبر کرد ولی دو چیز مشهود است. اول کمبود امکانات اطفا حریق در استان و دیگر حسّ دلسوزی طبیعت دوستان که در چنین مواقعی همه جا را شهر و دیار خود می دانند

به گزارش شیرازه؛ به نقل از ارسن نیوز؛ آتش سوزی گسترده در طبیعت تنگ بلاغی و تنگ خرسی شهرستان پاسارگاد همچنان ادامه دارد.

با وجود مهار آتش سوزی در برخی نقاط، اما شعله ها همچنان در قسمتی دیگر به کار خود مشغولند.

هر چند برای ارزیابی همه جانبه ی این واقعه باید کمی صبر کرد ولی دو چیز مشهود است. اول کمبود امکانات اطفا حریق در استان و دیگر حسّ دلسوزی طبیعت دوستان که در چنین مواقعی همه جا را شهر و دیار خود می دانند.

از دیروز و تا امروز تعدادی از ارسنجانی ها که عمدتا نیروهای بسیج، هلال احمر و تعدادی از طبیعت دوستان ارسنجانی می باشند با سختی خود را به محل های دچار حریق رساندند تا به همراه نیروهای اعزامی از پاسارگاد، شیراز، مرودشت و خرمبید، به مقابله با آتشی بروند که به جان طبیعت بکر آن منطقه افتاده است.

امروز علاوه بر بالگرد هلال احمر فارس، یک بالگرد هم از طرف هلال احمر استان خوزستان خود را به منطقه رسانند تا در انتقال نیروهای مردمی، ارتش، سپاه، بسیج و... به منطقه صعب العبور دچار آتش، نقشی داشته باشند.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر ارسنجان، دو گروه امدادی از اعضای هلال احمر ارسنجان، به منطقه اعزام شده اند که تا صبح امروز به بیش از 25 نفر از نیروهای مردمی  اطفای حریق، که دچار مشکلاتی شده بودند، به صورت سرپایی امدادرسانی شده است. مشکلاتی نظیر سوختگی، مصدومیت از ناحیه دست و پا و زانو و هم چنین گرمازدگی.




نظرات بینندگان