کد خبر: ۹۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۵
رئیس بهزیستی کازرون:

خود کشی، طلاق، اعتیاد و طفل بی‌سرپرست از تهدیدهای شهر قائمیه است

رئیس بهزیستی کازرون گفت: خود کشی و طلاق و اعتیاد و طفل رها شده از تهدیدهای شهر قائمیه هستند و برای حل این آسیب‌ها از دستگاه‌ها و تمام کسانی که بتوانند کمکی انجام دهند تقاضای همکاری داریم.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، ستاد مبارزه با موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی بخش چنارشاهیجان با حضور کلیه اعضاء و به ریاست بخشدار تشکیل جلسه داد.

بخشدار قائمیه در این جلسه گفت: در بحث آسیب‌های اجتماعی عوامل مختلفی وجود دارد اما یکی از عوامل مهم آن مواد مخدر است.

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر بخش چنارشاهیجان

اسکندر معصومی در ادامه افزود: در بحث پیشگیری، رویکردهای ما باید به شکلی باشد که بسترهای اجتماعی و ظرفیت‌های نخبگان و معتمدین محلی که داریم مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانیم دیوار سکوت مواد مخدر را بشکنیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون مواد مخدر شهرستان، روستای ملای انبار را به عنوان روستای پایلوت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته است.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر بخش چنارشاهیجان تاکید کرد: همیشه اقدام سلبی راه گشا نیست و نیاز به کار فرهنگی داریم و اگر کار فرهنگی را در پیش نگیریم شاید در آینده ضرر زیادی ببینیم و بخش فعال جامعه‌ما که همان جوانان و نوجوانان هستند دچار آسیب جدی شوند و سرمایه‌های ما از بین بروند.

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر بخش چنارشاهیجان

رئیس بهزیستی کازرون نیز در حاشیه این جلسه در گفت و گو با "کازرون خبر" گفت: با همکاری معتمدین محل، نخبگان، معلمین و کارشناسان می‌توانیم از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بخصوص مواد مخدر بکاهیم.

فاطمه قیصری افزود: خود کشی و طلاق و اعتیاد و طفل رها شده از تهدیدهای شهر قائمیه هستند و برای حل این آسیب‌ها از دستگاه‌ها و تمام کسانی که بتوانند کمکی انجام دهند تقاضای همکاری داریم.

برچسب ها: مواد مخدر ، طلاق ، کازرون
نظرات بینندگان