کد خبر: ۹۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
توسط مسئولین،

قطعنامه پایانی روز قدس در سروستان دستکاری شد

دریک اقدام عجیب و قابل تامل، بخش هایی از قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سروستان توسط فرمانداری این شهرستان دستکاری و حذف شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، دیروز در حالی که همزمان با سراسر کشور ، مردم شریف سروستان با زبان روزه، نابودی استکبار جهانی خصوصا امریکا و اسرائیل و استمرار انقلاب اسلامی را خواستار شدند عوامل فرمانداری سروستان، ضمن دستکاری بخشی از بندهای قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، بند دهم آن را حذف کردند.

این اقدام کم سابقه و عجیب نشان داد که این گروه هم صادق اند، هم بدنبال خدمت به مردم، هم مجری قانون، هم پیگیر اشتغال جوانان و هم به دنبال پیاده سازی دستورات مقام معظم رهبری خصوصا درباره اقتصاد مقاومتی و از همه مهمتر امانتدارند!!!

اما بعد....

با توجه به اینکه مبارزه با صهیونیست جنایتکار و استکبار جهانی از اصول اساسی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد، در اینجا چند سوال مطرح می باشد؛

1. چرا بندهای یک تا هفت این قطعنامه دستکاری شده و کلمات و واژه مربوط به استکبار ستیزی حذف شده است؟مگر نه اینکه مردم مومن و بزرگوار سروستان انقلابی و ولایتمدار بوده و در این راه شهدای عزیز زیادی تقدیم نموده است؟

آیا فرمانداری سروستان این واقعیت را نمی داند و یا خدای نکرده بدنبال چیز دیگری است؟

2. چرا بند 10 به طور کامل حذف شده است؟

مگر در این بند به چه موضوعی اشاره شده بود که عوامل دولت راستگویان در سروستان از قرائت آن هراس داشتند؟

مردم انقلابی سروستان در بند 10 قطعنامه پایانی روز جهانی قدس امسال به موضوع عدم هراس مردم صبور ایران اسلامی از تهدید و تحریم دشمن اشاره داشته اند و از مسولان، خصوصا دولت محترم خواسته شده بود تا با مقاوم سازی اقتصاد و اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی در جهت اشتغال جوانان و رونق فضای کسب و کار و اقتصاد و... زمینه های مأیوس شدن دشمنان را فراهم نمایند.

حال سوال اینجاست که مگر نه اینکه اینها خودشان را خدمتگزار مردم دانسته و بدنبال رفاه و اشتغال جوانان می باشند؟ پس چرا این بند از قطعنامه را حذف کردند? مگر نه اینکه خودشان را پاسخگوی مردم می دانند؟ بنظر می رسد عوامل دولت راستگو در سروستان با این اقدامشان به دنبال فرار از واقعیت بیکاری و رکود و ... می باشند!

در پایان این سوال را از جناب فرماندار سروستان و  دیگر عوامل این اقدام تامل برانگیز باید پرسید؛ آیا دستکاری متن قطعنامه تنظیمی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز به مصداق واقعی خیانت در امانت نیست؟

با توجه به عرایض فوق، این اقدام را باید یک رسوایی بزرگ برای مدعیان دروغین راستگویی دانست که قطعا با این گونه کارها افکار اگاه و بیدار مردم انقلابی سروستان هیچگاه فریب نخواهند خورد و مسولان باید بجای فرافکنی و تلاش بی فایده در راستای حذف روحیه انقلابی، تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات این مردم معطوف نمایند و بدانند که این خیانت ها جهت حذف مبانی انقلاب اسلامی، راه بجایی نمی برد چرا که این مردم ، انقلاب و رهبرشان را دوست دارند و حضور در صحنه های انقلاب خصوصا راهپیمایی امروز روز قدس موید این واقعیت است.


علی ایحال، مردم سروستان منتظر عذرخواهی و پاسخ قانع کننده از سوی عاملان این اقدام می باشند.


والسلام علی من اتبع الهدی


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان