کد خبر: ۹۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۵

ملی‌پوشان تیم والیبال نشسته در آلمان و هلند اردو می‌زنند

دوازدهمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در ایران، آلمان و هلند برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر ، هاملی‌پوشان تیم والیبال نشسته در آلمان و هلند اردو می‌زننددی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ملی‌پوشان دعوت شده 18 تیر ماه وارد محل برگزاری تمرینات در کمپ تیم‌های ملی خواهند شد و پس از 3 روز تمرین، بامداد 22 تیر ماه عازم آلمان می‌شوند.

وی افزود: پس از ورود به آلمان به مدت 3 روز در شهر کوبلنز اقامت خواهیم داشت و طی این مدت 2 دیدار دوستانه با تیم ملی آلمان برگزار می‌کنیم. پس از آن به شهر لورکوزن می‌رویم و با تیم‌های چین و آلمان دیدارهای دوستانه انجام می‌شود. البته تیم روسیه هم برای این بازی‌های تدارکاتی اعلام آمادگی کرده که هنوز حضورش قطعی نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خاطر نشان کرد: پس از برگزاری دیدارهای دوستانه در آلمان به هلند سفر خواهیم کرد و 2 روز هم در آمستردام با تیم ملی هلند روبرو می‌شویم. اینکه پیش از بازی‌های ریو با تیم‌های پارالمپیکی روبرو می‌شویم بسیار فرصت خوبی است و می‌توانیم تیم را بار دیگر از لحاظ نکات فنی، تکنیکی و تاکتیکی محک بزنیم و با آمادگی کامل عازم بازی‌های پارالمپیک شویم.

وی در پایان اعلام کرد: پس از این اردو، مرداد ماه دو مرحله دیگر تمرین خواهیم داشت و آخرین مرحله تمرینات نیز شهریور ماه برپا خواهد شد. البته ترکیب نهایی 12 نفره برای بازی‌های پارالمپیک پس از این اردو مشخص می‌شود.

نظرات بینندگان