کد خبر: ۹۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
صاحب طلای کشتی فرنگی المپیک لندن:

امیدوارم افتخارات المپیک گذشته را در ریو تکرار کنیم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: امیدوارم بتوانیم افتخارات المپیک گذشته را در ریو تکرار کنیم؛ هرچند اعتقاد دارم شرایط بچه‌ها بهتر از المپیک قبل هم است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، درباره رضایی: امیدوارم افتخارات المپیک گذشته را در ریو تکرار کنیمشرایط اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در کشتی فرنگی به عنوان پرچمدار ورزش ایران در المپیک با توجه به قهرمانی در المپیک قبل حاکم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نفرات خوبی هم در اختیار داریم و با تلاش بچه‌ها و زحماتی که محمد بنا و همکارانش کشیده‌اند شرایط بسیار خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم افتخار المپیک گذشته را در ریو تکرار کنیم؛ هرچند اعتقاد دارم شرایط بچه‌ها بهتر از المپیک قبل هم هست.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن تصریح کرد: در جام جهانی شیراز و مسابقات جهانی شرایط بدنی خوبی نداشتم، اما حالا از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری هستم و فکر می‌کنم نزدیک به آمادگی المپیک قبل شده‌ام و تلاش می‌کنم تا مدت باقی‌مانده شرایط بهتری را هم پیدا کنم و بتوانم روز مسابقه با ارائه نمایش قابل قبول بار دیگر دل مردم را شاد کنم.

رضایی درباره حریفانش در المپیک گفت: با تمام نفراتی که سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند کشتی گرفتم و همگی مدعی هستند، اما به نظرم رقابت اصلی بین 3 یا 4 کشتی‌گیر باید باشد. من هم برنامه‌ریزی خوبی داشتم و امیدوارم این زحمت و نتیجه داده و درنهایت منجر به کسب نتیجه‌ای درخشان در المپیک شود، من هم تلاش را می‌کنم و  هیچ چیز کم نمی‌گذارم.

وی درباره اینکه چه زمانی از کشتی خداحافظی می‌کند، گفت: فکر کنم تا جایی که بتوانم ادامه دهم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

نظرات بینندگان