کد خبر: ۹۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
در حمایت از مطالبه امام جمعه آباده ؛

جوانان حزب اللهی آباده برای رفع مشکلات فرهنگی تجمع کردند

در پی تذکرات مکرر امام جمعه آباده در خصوص وضعیت نامناسب برخی از فروشندگان بازار این شهر فرهنگی جمعی از جوانان حزب الهی و غیرتمداران شهرستان بصورت خودجوش طی تجمعی روز گذشته، با حجت الاسلام موسوی خراسانی دیدار کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما در پی تذکرات مکرر امام جمعه آباده در خصوص وضعیت نامناسب برخی از فروشندگان بازار این شهر فرهنگی از جمله عدم رعایت حجاب توسط آنان، فروش البسه متضاد با فرهنگ ایرانی و اسلامی و در مواردی انتخاب نام های غیر فارسی برای فروشگاه ها ومغازه ها، با اظهار گلایه از مسئولان امر و استمداد از مردم برای جدی گرفتن واجب دینی امربه معروف و نهی ازمنکر در خطبه های نماز جمعه گذشته، جمعی از جوانان حزب الهی و غیرتمداران شهرستان بصورت خودجوش طی تجمعی روز گذشته، با حجت الاسلام  موسوی خراسانی دیدار کردند.

امام جمعه آباده ضمن پاسخ گویی به احساسات جوانان پرشور وانقلابی شهرستان، بر پررنگ تر شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: متاسفانه از فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اذهان مردم فقط بگیر و ببند را متصور می شوند که این غلط است.

وی ادامه داد: باید نگاه ویژه ای به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه داشته باشیم و جنبه های دیگر این واجب فراموش شده را در جامعه تبیین شود.

امام جمعه آباده عتاب مسئولان در برهه هایی را لازم دانست و افزود: مسئولان شهرستان یادشان نرود که باید هم بهترین عملکرد را داشته باشند و هم در برابر مردم پاسخگو باشند.

حجت الاسلام  موسوی خراسانی در پایان بر تشکیل مجموعه ای از افراد حزب الهی بصورت منسجم، هماهنگ و فارغ از اختلاف سلایق تاکید کرد.

در این جلسه حضار ضمن حمایت از بیانات امام جمعه شهرستان، آمادگی خود را برای اقدامات لازم در زمان مقتضی اعلام کردند. 

همچنیبن تنی چند از جوانان و طلاب  پیرامون امر به معروف و نهی از منکر نکاتی را بیان کردند و راه حل هایی برای معضلات اجتماعی شهرستان نیز ارایه دادند.

در پایان این جلسه نیز بیانه ای صادر شد که در نماز جمعه هفته آینده قرائت خواهد شد.

نظرات بینندگان