کد خبر: ۹۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
باز هم بحران آب در شهرستانی دیگر مشکل آفرین شد؛

تجمع مقابل فرمانداری نی ریز در خصوص بحران آب در منطقه ریزاب

روستاهایی از نی ریز که پیش از این نیز با بحران آب روبرو بوده اند هم اکنون معضل بی آبی و کم آبی و شوری آب آن قدر بر آنان چیره شده است که مقابل فرمانداری نی ریز تجمع کرده و اعتراض کردند تا لاقل مسئولان فکری بیاندیشند.

به گزارش شیرازه  مردم شهرستان نی ریز چندین سال است به دلیل خشکسالی های پی در پی با بحران آب روبه رو هستند. بحران آب در مناطق روستایی شدید تر بوده و در سال جاری در بسیاری از روستاها آب جیره بندی شده است.

حال این وضعیت بحرانی به حدی رسیده است که  عده ای از زنان روستای ریزاب بخش قطرویه در مقابل فرمانداری نی ریز تجمع کرده و خواستار حل مشکل آب آشامیدنی روستای خود شده بودند .


                   

 جمعی از بانوان روستاهای ریزاب و بنه کلاغی در اعتراض به وضع کنونی آب در بخش قطرویه خود را به درب فرمانداری نی ریز رسانده و اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند.

و چند تن از بانوان با بیان اینکه برای مصرف آب شرب با مشکل روبرو هستند و وضعیت آبرسانی با تانکر جوابگوی این معضل نیست خواستند تا فکر چاره ای برای این موضوع اندیشیده شود.

گفتنی است فرماندار نی ریز ، رئیس شبکه آبفا نی ریز ، اعضا شورای تامین شهرستان در جلسه حضور یافتند تا سخنان و مشکلات مردم را از زبان خودشان بشوند.

شایان ذکر است چند روز پیش که درگیری بین مردم روستاهای ریزاب و بنه کلاغی بر سر حفر چاه و آبرسانی ایجاد شده بود با وساطت فرمانده سپاه نی ریز و فرمانده منطقه انتظامی و وعده هایی که فرماندار نی ریز در خصوص رفع مشکلات کنونی را داده بود خاتمه یافت.

منبع/ نبض نی ریز

نظرات بینندگان