کد خبر: ۹۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز خبر داد:

کشف جسد حلق آویز در انجیرستان های نی ریز

دادستان نی ریز گفت: ساعت 22 روز شنبه بیست و ششم تیرماه خبر پیدا شدن یک جسد حلق‌آویز در انجیرستان های بالاتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز به اورژانس 115 اطلاع داده شد.

به گزارش شیرازه   رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز  گفت:ساعت 22 روز شنبه بیست و ششم تیرماه خبر پیدا شدن یک جسد حلق‌آویز در انجیرستانهای بالاتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز به اورژانس  115 اطلاع داده شد همزمان با حضور اورژانس، نیروی انتظامی شهرستان نیز در محل حضور می‌یابد و با معاینه جسد مشخص می‌شود این مرد 40 ساله حدود 2 ساعت پیش  فوت نموده است.

وی خاطر نشان شد : ساعت 23 قاضی کشیک در محل حاضر شده و پس از بازبینی صحنه و همچنین اقدامات فنی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی،  متوفی  تحویل سردخانه می‌گردد.

رفیعی بیان داشت : یکشنبه بیست و هفتم تیرماه پس از معاینه جسد توسط پزشکی قانونی  و همچنین با تحقیقات صورت گرفته  توسط کارآگاهان پلیس از نزدیکان  وی، مشخص شد این مرد 40 ساله  به دلیل افسردگی  شدید خودکشی کرده است.

دادستان نی ریز  گفت : میزان خودکشی در شهرستان نی ریز در سال 95 به طور چشمگیری افزایش یافته و این اثرات مخرب در بعد اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد و نیاز است که دستگاهای ذی ربط و مسئولات فرهنگی به این موضوع ویژه رسیدگی کنند.

منبع/ نبض نی ریز

نظرات بینندگان