کد خبر: ۹۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۵

کمک داور کشورمان به خاطر مشغله و فشار زندگی امشب از داوری خداحافظی می‌کنم

کمک داور سوپر جام فوتبال ایران تصمیم دارد امشب از دنیای داوری خداحافظی کند. او دلیل این کارش را مشغله کاری و فشار زندگی اعلام کرد.

 به گزارش شیرازه ، مجید ویشگاهیویشگاهی: به خاطر مشغله و فشار زندگی امشب از داوری خداحافظی می‌کنم/ مشکلات در کمیته داوران زیاد است، درباره اینکه قصد دارد در دیدار سوپرجام امشب بین تیم‌های ذوب‌‌آهن و استقلال خوزستان از دنیای داوری خداحافظی کند، اظهار داشت: به خاطر مشغله‌های زندگی و فشاری که روی من بود، تصمیم گرفتم از دنیای داوری خداحافظی کنم. هر آمدنی، رفتنی دارد و باید جای‌مان را به داوران جوان بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی و عدم پرداختی مناسب از سوی سازمان لیگ و کمیته داوران باعث این تصمیم شده است، گفت: هیچ وقت به خاطر پول وارد داوری نشدم. داوری برای من یک عشق بود. به جان فرزندم هنوز نمی‌دانم برای قضاوت در لیگ برتر چقدر می‌دهند. در کار داوری پول برای من ارزشی نداشت.

کمک داور کشورمان در خصوص اینکه از چه کسانی گلایه دارد، گفت: هر کار و حرفه‌ای کش و قوس‌های خودش را دارد. به عنوان مثال ممکن است کشتی‌گیران با هیئت کشتی خودشان مشکل داشته باشند. در کمیته داوران هم مشکلات زیاد است اما اعتقاد من این است که برای موفقیت باید مبارزه کرد.

ویشگاهی در پایان گفت: خداحاظی‌ام از دنیای داوری یک تصمیم شخصی بود و از سوی هیچ فردی فشاری روی من نبود. از من خواستند در کلاس‌های داوری پیش از فصل شرکت کنم، اما چون تصمیمم را برای خداحافظی گرفته بودم، در این کلاس‌ها شرکت نکردم.

به گزارش تسنیم دیدار سوپرجام فوتبال ایران ساعت 20:45 امشب (سه‌شنبه) بین تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان