کد خبر: ۹۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
به همت کانون مداحان قیروکارزین ؛

جلسه هم اندیشی شاعران و مداحان شهرستان قیروکارزین برگزار شد

جلسه هم اندیشی مداحان و شاعران آئینی شهرستان قیروکارزین به میزبانی هیئات مذهبی شهر مبارک آباد در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

به گزارش شیرازه   جلسه هم اندیشی شاعران آئینی و مداحان شهرستان قیروکارزین دیشب همزمان با نماز مغرب و عشاء به میزبانی هیئات مذهبی شهر مبارک آباد، در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

در این جلسه ابتدا محسن رحیمی مسئول کانون مداحان شهرستان به بیان مطالبی پیرامون جامعه مداحان و شاعران آئینی پرداخت و از حضور شاعران و مداحان در این جلسه قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: یقیناً برای رشد معنوی و فنی مداحان و شاعران، تشکیل چنین جلساتی ضرورت پیدا میکند و امیدواریم با همدلی و حمایت شما عزیزان بتوانیم به صورت ماهانه این جلسه هم اندیشی را تشکیل دهیم.

سید ابراهیم حسین نژاد از پیرغلامان اهل بیت (ع) سخنران بعدی مراسم بود که وی به بیان جایگاه والای مداحان و شاعران آئینی در روایات اشاراتی نمودند. وی در پایان سخنانش سروده ای را به مناسبت ایام شهادت امام صادق (ع) قرائت نمود.

همچنین روح الله ابراهیمی لیفرجانی از شاعران جوان و خوش استعداد شهرستان، چند سروده را برای حضار قرائت کرد که با استقبال مواجه شد.

در ادامه نیز تعدادی از شاعران و مداحان شهرستان به نقد و بررسی جامعه مداحی قیروکارزین پرداختند.

تجلیل تعدادی از پیرغلامان سیدالشهدا (ع) شهر مبارک آباد نیز برنامه پایانی این مراسم بود.

در پایان نیز حاضرین مهمان سفره ی برکتی اباعبدالله الحسین (ع) بودند که هیئت انصارالائمه، هیئت محبین اهل بیت و هیئت سجادیه شهر مبارک آباد آن را تهیه نموده بودند.






منبع:  پرگون؛

نظرات بینندگان