کد خبر: ۹۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
امام جمعه شهرستان سپیدان:

تلفن همراه یکی از آسیب‌های جدی در محیط خانواده است

امام جمعه سپیدان گفت: امروز یکی از آسیب‌های جدی در محیط خانواده بحث اینترنت و تلفن‌های همراه است که گفتمان محبت را در محیط خانواده کمرنگ کرده است.

به گزارش شیرازه همایش «نماز جمعه، خانواده و زنان» در حسینیه شهدای مسجد النبی شهر اردکان سپیدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور، امام جمعه سپیدان در این همایش گفت: در حوزۀ سیاسی، اقتصاد و معیشت، امنیت و حول گفتمان باید سبک زندگی اسلامی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد اسلامی ما با اقتصاد غرب فرق می‌کند، گفت: در حوزۀ امنیت هم به همین کیفیت است و کانون خانواده باید جای امنی برای فرزندانمان باشد.

موسوی انور با بیان اینکه گفتمان پیامبر(ص) در محیط خانواده، زندگی را سرشار از عاطفه می‌کند، گفت: امروز یکی از آسیب‌های جدی در محیط خانواده بحث اینترنت و تلفن‌های همراه است که گفتمان محبت را در محیط خانواده کمرنگ کرده است.

امام جمعه سپیدان اظهار کرد: عدم گفتمان محبت در خانواده باعث ایجاد فاصله و این فاصله باعث اختلاف می‌شود، که این سبک زندگی اسلامی نیست.

وی بیان کرد: باید در خانواده‌های خود گفتمان محبت را حاکم کنیم و نباید فضا به گونه‌ای باشد که خانم خانواده در فضایی سیر کند و آقا در فضایی دیگر و دنیای این دو با یکدیگر فاصله زیادی داشته باشد.

موسوی انور با بیان اینکه باید مواظبت کنیم و خودمان را به فرهنگ دینی اسلام بسپاریم، گفت: شهدای بزرگی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند از کجا برخاستند، این گونه است که می‌گویند از دامن زن مرد به معراج می رسد.

وی افزود: رسول اکرم(ص) بهترین جهاد زن را خوب شوهرداری معرفی کرده که زییاترین و ارزشمندترین واژه ها در میان آموزه‌های دینی ما حهاد زنان است و این در سبک زندگی غربی وجود ندارد.

 درپایان این همایش به نفرات برتر در زمینه های فرهنگی جوائزی اهدا شد .

منبع: مارگون

نظرات بینندگان