کد خبر: ۹۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
هفته اول لیگ برتر فوتسال کشور؛

برد شیرین ارژنی های شیراز برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر

تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز در نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با ارائه یک بازی جذاب تیم تاسیسات دریایی تهران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و 2 دوره آسیا را شکست داد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در این دیدار که عصر جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم ارژن با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را که از چندین بازیکن ملی سود می برد، شکست داد.
تیم ارژن در نیمه نخست برابر حریفش بازی خوبی ارائه کرد و پا به پای این تیم مطرح دوید و حاصل تلاش 2 تیم در نیمه نخست تساوی یک بر یک بود.
در نیمه دوم، تیم ارژن کاملا بر بازی مسلط شد و توانست سه بار دروازه تیم تاسیسات دریایی تهران را باز کند اگرچه یک گل هم دریافت کرد اما در نهایت این بازی با برتری بی چون چرای ارژنی ها با نتیجه 4 بر 2 پایان یافت.
برای تیم فوتسال لبنیات ارژن فرشید شبانی 2 گل ، رضا جوان بخت و میثم برمشوری هر کدام 1 گل و برای تیم تاسیسات دریایی تهران مجید حاجی بنده و محمدرضا سنگ سفیدی هر کدام 1 گل به ثمر رساندند.
گفتنی است از این دیدار بیش 4000 هزار نفر دیدن کردند.
تیم لبنیات ارژن شیراز در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه آینده 15 مرداد ماه میهمان تیم ملی حفاری اهواز خواهد بود.
تیم لبنیات ارژن شیراز با 3 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتسال کشور است.
نظرات بینندگان