کد خبر: ۹۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵

ابهام حضور تیم فوتبال فجر در لیگ یک/ سرپرست هم استعفا داد

با توجه به اینکه کمتر از ۱۰ روز به شروع لیگ دسته یک زمان باقی است اما عدم برنامه ریزی تیم فجر برای این مسابقات شائبه عدم حضور را بیشتر کرده است.

به گزارش شیرازه، طبق تقویم منتشر شده ۱۷ مرداد ماه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز باید به میدان برود در حالیکه تا به امروز این تیم هیچگونه برنامه ریزی مشخصی نداشته است.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در حال حاضر نه سرمربی و نه کادر فنی مشخص دارد و از طرفی بازیکنان مشخص نیز جذب نشده و تنها تمرینات زیر نظر دو تن از بازیکنان با سابقه تیم برگزار می شود.

از طرفی دیگر صبح امروز نیز سرپرست تیم به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب و نبود امکانات برای تیم بستن از سمت خود استعفا داد.

تمامی این اتفاقات در حالی روی می دهد که در فصل گذشته تیم فجر تا آخرین لحظه مدعی حضور در لیگ برتر بود و پس از شکست در مقابل صنعت نفت آبادان، تیم فجر سپاسی شیراز نیز متلاشی شد.

مشکلات مالی از گذشته های دور به همراه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بود و همواره مسئولین تیم در این راستا صحبت داشتند هرچند که طبق مدارک و مستندات کمک های مالی مناسبی در سال گذشته به این تیم شد.

اما امروز هم مسئولین تیم فجر نداشتن توان مالی را دلیل اصلی عدم برنامه ریزی برای این تیم عنوان می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز ، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: اختیاری ندارم که بخواهم در خصوص وضعیت تیم نظر بدهم.

محسن سالاری تاکید کرد: طی آخرین جلسه ای که در فرمانداری شیراز برگزار شد مسئولین باشگاه فجر مشکلات مالی را بیان کردند در حالیکه طبق قانون اجازه کمک های دولتی به باشگاه های خصوصی را نداریم.

وی یادآور شد: در سال گذشته کمک های مناسبی به تیم فجر شد اما در سال جاری با توجه به وضعیت مالی موجود این کمک ها را نیز نمی توانیم انجام دهیم.

رئیس ورزش و جوانان شیراز ادامه داد: آنچه در توان کمک و همکاری ما با باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز است در اختیار گذاشتن ورزشگاه حافظیه است که این کار را انجام داده ایم.

سالاری تاکید کرد: زمانیکه من اختیاری در خصوص تیم فجر و یا دیگر تیم های خصوصی ندارم بنابر این نمی توانم پاسخگو باشم.

اما طبق شنیده ها پیشنهاد واگذاری تیم فجر سپاسی به مسئولین این تیم داده شده که تاکنون جوابی در این راستا داده نشده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان