کد خبر: ۹۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
طبق اعلام سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال؛

اعلام اسامی تیم ملی فوتسال بعد از پایان هفته دوم لیگ برتر/16 نفر به تورنمنت تایلند اعزام می شوند

محمد ناظم الشریعه- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هفته دوم بازیهای لیگ برتر روز 15 مرداد ماه برگزار می شود و پس از پایان این مسابقات، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام خواهیم کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ناظم الشریعه بیان داشت: از روز شنبه 16 مرداد ماه بازیکنان دعوت شده به مدت دو روز تمرینات هماهنگی و آماده سازی خود را برگزار می کنند و سپس در اختیار تیم های خود قرار دارند تا در بازیهای لیگ برتر حضور داشته باشند و در نهایت اواخر مرداد ماه 16 نفر نهایی به تورنمنت چهارجانبه تایلند اعزام شوند.
سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه تورنمنت تایلند به آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک بسزایی می کند، گفت: قصدمان از بازی های تدارکاتی و شرکت در تورنمنت چهارجانبه این است که بازیکنان را تحت فشار و در شرایط بازی قرار دهیم. هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، بازیکنان آماده تر می شوند. ضمن اینکه کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی می برد.
وی افزود: قرار بود تا در تورنمنت چین نیز حضور داشته باشیم اما با توجه به اینکه تیم های خوبی در این تورنمنت حضور ندارند، به این کشور سفر نمی کنیم و ترجیحمان این است تا در اردوی تدارکاتی و پیش از بازی برابر ازبکستان( که در اوایل شهریورماه و در مشهد برگزار می شود)، روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم.
ناظم الشریعه در پایان گفت: بازیکنان جوان و با تجربه در کنار یکدیگر با انگیزه بالا تلاش می کنند و ما نیز از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نمی کنیم.



نظرات بینندگان