کد خبر: ۹۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

استاندار فارس: بیکاری جوانان تمام تلاش دولت را بر آب می دهد

استاندار فارس در جلسه شورای اداری بوانات گفت: تمام تلاش دولت برای مهار تورم و ثبات قیمت در بازار با نبود اشتغال برای جوانان بر آب می رود.

به گزارش شیرازه، افشانی استاندار فارس در جلسه شورای اداری شهرستان بوانات ضمن حمایت از کارهای دولت در زمینه های اقتصادی و مهار تورم، تک رقمی شدن تورم در کشور را کار بسیار بزرگی دانست و اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید مهار و کنترل تورم بوده و هست و این کار بزرگی است، اما مشکل اشتغال و بیکاری جوانان نمی گذارد این کار مهم نمود پیدا کند.

وی افزود: انضباط کاری و رفع تبعیض ها یکی دیگر از موارد مهم و کارهای بزرگ دولت است که طی این سه سال با انضباط کاری و با برنامه کار کرده است، هر چند در این زمان به نتیجه کامل رسیدن مشکل است اما دولت سعی کرده بر رفاه اجتماعی با از بین بردن تبعیض ها اصرار کند و تقریبا به این مهم برسد.

افشانی در سفره یک روزه خود به بوانات به مشکلات این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: من از مسئولان بوانات تشکر می کنم که ضرورت ها و مشکلات عمده مردم این شهرستان را بیان کردند. من هم قول می دهم که مشکل راه های این شهرستان و خصوصا محور بوانات - صفاشهر شهرستان را که با مسئولان استان و کشوری هم رایزنی هایی صورت گرفته ادامه دهم و  حمایت می کنم تا ان شاء الله به انجام برسد.

افشانی  رسیدن به تراز اقتصادی کشور پس از 63 سال را مبارک دانست و اضافه کرد: این مهم که پس از دولت مصدق در یک زمان و اکنون پس از گذشت 63 سال رسیدن به نزدیک شدن صادرات و واردات بر مردم مبارک باشد و این کار مهمی است که صورت گرفته است.


استاندار فارس در ادامه سخنان خود اتکا به نیروی جوان را مایه پیشرفت شهرستان و کشور دانست و اتکا به دولت را مایه عقب رفتن کارها برشمرد و تصریح کرد: باید خود مردم با توجه به پتانسیل های شهرستان آستین همت را بالا زده و در کار صنعت حضور پیدا کنند.

در این سفر معاون سیاسی و امنیتی، معاون گردشگری، معاون اقتصادی، مدیر کل سیاسی،  مدیر کل اجتماعی استانداری و مدیران کل جهاد کشاورزی فارس، منابع طبیعی، بانک کشاورزی، میراث فرهنگی، سازمان آب منطقه ای، صعت و معدن و صندوق بیمه کشاورزی استان استاندار را همراهی می کردند.

منبع: حرف رسا
نظرات بینندگان