کد خبر: ۹۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی: کاروان ایران در ریو در وضعیت جسمی و روانی مناسبی قرار دارد

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه هیچ یک از ورزشکاران ایرانی در المپیک ریو با مصدومیت جدی مواجه نیستند، گفت: کاروان ورزشی در وضعیت جسمی و روانی مناسبی بسر می برد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه غلامرضا نوروزی افزود: کلینیک دایر شده فدراسیون پزشکی ورزشی در محل دهکده بازی ها، به طور تمام وقت همچنان آماده ارائه خدمات به ملی پوشان و دیگر اعضای کاروان ایران است.
وی گفت: توصیه های لازم به ورزشکاران در مورد خود مراقبتی در برابر ابتلا به هرگونه بیماری از جمله بیماری ویروسی زیکا ارائه شده است.
نوروزی خاطر نشان کرد: علاوه بر آن ارائه مشاوره تخصصی شامل خدمات توانبخشی ادامه دارد. قادر میزبانی ملی پوش دوچرخه سواری که به دنبال زمین خوردن در جریان رقابت های چند روز پیش با مصدومیت جزیی مواجه شده بود جهت آماده شدن برای حضور در مسابقه تایم تریل به کلینیک مراجعه کرد و زیر نظر پزشک فیزیوتراپی انجام داد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: علاوه بر این سهراب مرادی و کیانوش رستمی دو ملی پوش وزنه برداری، مجتبی عابدینی ملی پوش شمشیربازی و آریا نسمی شاد شناگر کشورمان نیز برای فیزیوتراپی و ریکاوری به کلینیک فدراسیون مراجعه کردند و خدمات لازم به آنها ارائه شد.
نوروزی فضای روانی کلی حاکم بر کاروان کشورمان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد کسب نتایج بهتری از ورزشکاران ایران باشیم و به تدریج روند کسب مدال افتخارآفرینان ورزش ایران آغاز شود.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از 15 تا 31 مرداد با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور و با انجام 304 رویداد در 28 رشته ورزشی در شهر ریودوژانیرو برزیل در حال برگزاری است.
کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در14رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی ها شرکت کرده است.


منبع: سایت فدراسیون پزشکی ورزشی
نظرات بینندگان