کد خبر: ۹۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
لیگ برتر فوتسال کشور؛

دیدار حساس ارژن شیراز با گیتی پسند اصفهان

در هفته سوم لیگ برتر فوتسال ارژن شیراز مقابل گیتی‌پسند اصفهان تیم صدرنشین لیگ به میدان می‌رود.
به گزارش شیرازه تیم لبنیات ارژن شیراز در هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور ساعت 18 امروز پنجشنبه 21 مردادماه در دیداری خانگی در سالن ابوالفتحی شیراز به مصاف تیم گیتی‌پسند اصفهان می‌رود. محمدعلی ترحمی، علی مرادیان، امیر مختار رودساز و اصغر احمدی تیم داوری این دیدار هستند.

تیم ارژن شیراز که با کسب 3 امتیاز در حال حاضر در رده هفتم لیگ قرار دارد سعی دارد در این دیدار که از امتیاز میزبانی برخوردار است شکست هفته گذشته خود را جبران کند.

تیم گیتی پسند نیز که در دو هفته گذشته نتایج قابل قبولی به دست آورده است و در حال حاضر با 6 امتیاز صدرنشین مسابقات است در این دیدار نیز به دنبال برد و تثبیت جایگاه خود است.

محمد حسین عراقی‌زاده قائم مقام گیتی پسند با اشاره به دیدار با ارژن شیراز گفت: خوشبختانه همه بازیکنان به خوبی به حساسیت این دیدار واقف هستند و تیم خوب و یک‌دست ارژن شیراز را که در اولین هفته توانست قهرمان ایران را متوقف کند دست کم نخواهند گرفت.

وی افزوده است: تماشاگران شیرازی بسیار پرشور و البته با متانت هستند و ما نمونه‌ای از بچه‌های مودب شیراز یعنی مهران عالیقدر که از لحاظ فنی و ادب مثال‌زدنی است در تیم خود داریم.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان