کد خبر: ۹۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

تیم پزشکی شهرستان خرامه به یاری محرومان شتافتند

تیم پزشکی شبکه بهداشت خرامه به مناطق محروم اعزام می‌شود.

به گزارش شیرازه، رییس شبکه بهداشت و درمان خرامه با اعلام این خبر، گفت: با حضور هرساله تیم پزشکی خرامه شامل پزشکان، ماما ها، بهورزان و کارشناسان به مناطق محروم و با هدف خدمت‌رسانی، ‏گام‌های مثبتی در راستای سلامت بر داشته شده است.

"مصطفی دانش" باب این اینکه سال گذشته حدود 9 اعزام به مناطق محروم شهرستان انجام شده است، افزود: در سال‌ جاری نیز ‏با اعزام تیم پزشکی به منطقه محروم شهرک ایثار، اعزام فصلی جامعه پزشکی خرامه کلید می‌خورد.

او افزود: در چند اعزام که طی سال های گذشته تاکنون انجام شده است، پزشکان و متخصصان با مشاهده اوج محرومیتی که در مردم ‏این منطقه و همچنین نداشتن امکانات بهداشتی درمانی به چشم می‌خورد، خود برای اعزام پیشقدم شده و برای معاینه و درمان ‏رایگان مردم این مناطق، کمر همت می‌بندند.

رییس شبکه بهداشت و درمان خرامه اضافه کرد: در اینگونه مناطق افرادی هستند که حتی نمی‌توانند به بیمارستان یا پزشک مراجعه کنند و با بیماری‌های خود ‏دست و پنجه نرم می‌کنند؛ فقر مالی و فرهنگی موردی است که در بسیاری از این مناطق به معضل تبدیل شده و چه بسا پیامدهای بدی در پی ‏دارد که به کمک این اقدامات می کوشیم در راستای کاهش آن گام برداریم.

منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
نظرات بینندگان