کد خبر: ۹۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

مراحل آماده سازی تیم ملی فوتبال در ایتالیا + تصاویر

تیم ملی بامداد روز گذشته برای برپایی اردوی آماده‌سازی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 به ایتالیا سفر کرده و در منطقه‌ی کاورچینو تمرینات خود را پیگیری می‌کند.
به گزارش شیرازه تیم ملی ایران بامداد روز گذشته برای برپایی اردوی آماده‌سازی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 به ایتالیا سفر کرده و در منطقه‌ی کاورچینوی فلورانس تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

نخستین روز تمرین تیم ملی بدون حضور کارلوس کی‌روش برگزار شد اما این سرمربی امروز به اردوی ایران در ایتالیا ملحق شد تا شخصا کار آماده‌سازی شاگردانش را زیر نظر بگیرد.

تمرینات تیم ملی با حضور 24 بازیکن در کمپ شماره یک تیم‌های ملی ایتالیا برپا شده که عصر امروز کارهای تاکتیکی زیر نظر کی‌روش  انجام گرفته است؛ این در حالی بود که سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی زیر نظر دن گاسپار تمرینات خود را پشت سر گذاشتند.


در بخش اول تمرین امروز تیم ملی بازیکنان تمرینات ابتدایی را به منظور گرم کردن بدن‌های خود پشت سر گذاشتن که این تمرین شامل عبور از موانع و حرکات انفرادی با استفاده از توپ می‌شد؛ سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به حرکات تیمی با استفاده از توپ پرداختند.


در ادامه بازیکنان با استفاده از کاور به دو تیم تقسیم شدند و در میان 6 دروازه کوچک بازی درون تیمی انجام دادند؛ تاکید کادر فنی در این بخش حفظ توپ با حداقل ضربه به توپ و انجام بازی پر فشار و سریع بود.


در ادامه بازیکنان با اضافه شدن دروازه‌بان‌ها بازی درون تیمی انجام دادند.

تمرینات تیم ملی فردا در کاورچیانو پیگیری می‌شود.

  

 

 

 

 

 

منبع:ورزش3
نظرات بینندگان