کد خبر: ۹۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس:

نگاه ما به مسئولیت باید یک نگاه معرفتی باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس گفت: نگاه ما به مسئولیت باید یک نگاه معرفتی باشد که احساس مسئولیت درون ما زنده می شود.

به گزارش شیرازه حجت الاسلام  حاجی زاده  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آباده ضمن تشکر از مسئولان حاضر در جلسه با بیان حدیثی از حضرت عیسی (ع)گفت: از حضرت عیسی سوال کردند که با چه کسانی ارتباط داشته باشیم ایشان فرمودند با کسی ارتباط داشته باشید که با دیدن آنها به یاد خدا بیفتید و با کسانی نشست و برخواست نمایید که بر روی شما تأثیر بگذارد و با دیدن کار های عمل خیر آن شما هم اهل کار خیر بشوید ، حضور در جمع گرامی شما را مصادق ایت روایت می دانم.

وی با اشاره به کار طلبگی گفت: کار ما تبلیغ است ، کار ما ابلاغ واقعیت های دین و حقیقت دین و معرفی به آحاد مردم است و لباس روحانیت فلسفه ای جز این ندارد.

حاجی زاده در ادامه افزود: طلبه های شاغل در تمامی مجموعه ها باید خدا را شاکر باشیم که خداوند این فرصت را جهت خدمت در نظام جمهوری اسلامی نصیب ما کرده است و تاریخ دین ما به عنوان مروج دین شناخته می شویم و باید نسبت به کار خود پاسخ گو باشیم.

وی گفت: این وظیفه همه هست ، نگاه ما به مسئولیت باید یک نگاه معرفتی باشد که احساس مسئولیت درون ما زنده شد.

حاجی زاده با اشاره به نگاه شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: اگر امروز نگاه ما در جامعه اینگونه باشد می توانیم در مقابل تمامی هجمه های فرهنگی با اقتدار بایستیم و این نگاه باید در جامعه رواج پیدا کند که از منویات مقام معطم رهبری در دیدار با تمامی اقشار جامعه است.

متأسفانه امروز نوع نگاه ها  در بخورد با مسائل تغییر می کند این تغییر را در رفتار خانواده ها و جامعه می توان دید و تأکید بر این است که فرضیه امر به معروف و نهی از منکر احیاء شود.

در پایان از فعالیت های حجت الاسلام مهدی جو تقدیر شد و حجت الاسلام قهرمانی به عنوان مسئول نمایندگی در سپاه آباده منصوب شد.

منبع:  آباده نما

نظرات بینندگان