کد خبر: ۹۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵

آیین بزرگداشت روز پزشک در فراشبند برگزار شد

به مناسبت اول شهریور زاد روز پزشک ایرانی حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک و پنجم شهریور یاد روز محمد بن زکریای رازی و روز داروساز مراسمی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان فراشبند برگزار شد.

به گزارش شیرازه  به مناسبت اول شهریور زاد روز پزشک ایرانی حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک و پنجم شهریور یاد روز محمد بن زکریای رازی و روز داروساز مراسمی با حضور رئیس شبکه بهداشت، معاون بهداشتی، مدیر بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند و جمعی از پزشکان و داروسازان شهرستان، در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان فراشبند برگزار شد.

 مسعود جوکار رئیس شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان فراشبند در این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی به میهمانان و تبریک روز پزشک و داروساز و گرامیداشت هفته دولت و  یاد مردان علم و عمل شهیدان رجائی و باهنر به ارائه گزارشی از نحوه اجرای طرح تحول سلامت و نظام پزشک خانواده در شهرستان پرداخت و گفت: با شروع برنامه تحول نظام سلامت و همکاری پزشکان شاخص های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان فراشبند رشد بسیار خوبی داشته و موقعیت خوبی نیز در سطح استان پیدا کرده است.

 


 

مسعود جوکار افزود: طرح تحول سلامت اقدام بزرگی بود که در حقیقت تحول بزرگی در حوزه سلامت ایجاد کرد.

 وی با اشاره به رسالت خطیر پزشکان در امر طبابت گفت: اهداف پزشکان بهبود و معالجه و نجات جان بیماران است، فلذا پزشکان باید در امر طبابت تعهد و اخلاق را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

 حسن کرمی معاون بهداشتی و سرپرست مرکز بهداشت فراشبند در این مراسم اظهار کرد: در برنامه تحول نظام سلامت، پزشک فقط مسئول نسخه نویسی و درمان نیست، بلکه مسؤول سلامت، بهداشت و تکمیل پرونده سلامت و پیگیری های بهداشتی و سلامت نگر است.

 


محمد کاظم حسانی به نمایندگی از جامعه پزشکی شهرستان ضمن تشکر از ریاست شبکه بهداشت و مسئولان برگزاری این مراسم گفت: پزشکان در حقیقت دست خدا برای شفای مریضان هستند.

 در بخشی از این مراسم، پزشکان به بیان خاطره هایی از دوران طبابت خود پرداختند و مشکلات پیش روی خود را نیز مطرح کردند.

 در این آیین ضمن تجلیل از پزشکان و داروساز ان حوزه های بهداشت و درمان شهرستان از دندانپزشکان این شهرستان نیز با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد .

  این مراسم با صرف پذیرایی ناهار به پایان رسید.

 





منبع:  نخل بیدار
نظرات بینندگان