کد خبر: ۹۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه بخش پاسارگاد:

گره های اقتصادی مسئله اول کشور است

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: امروزه مشکلات و گره های اقتصادی مسئله اول کشور است که باید حل شود و حل آنها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است .

به گزارش شیرازه جمعی از مسئولان بخش پاسارگاد به مناسبت هفته دولت با امام جمعه این بخش و چند خانواده شهید دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش پاسارگاد در این دیدار اظهار اشت: شهید رجایی و باهنر دو مرد مخلص و خدمتگزار مردم بودند و انسان برای رسیدن به مقام والای انسانیت باید راه بندگی خداوند را در پیش گیرد.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت اشاره و بیان داشت: دولت باید با برنامه ریزی و جدیت حداکثر بهره برداری را برای کار و تلاش در یکسال باقی مانده انجام دهد.

پردل گفت: امروزه مشکلات و گره های اقتصادی مسئله اول کشور است که باید حل شود و حل آنها در گرو اجرای صحیح و دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است و برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیت های کشور در بخش های کشاورزی و صنعت استفاده شود.

 سجاد قنبری بخشدار پاسارگاد نیز در جمعه خانواده شهدا اظهار داشت: همه ما مدیون شهدای سرافراز، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس میهن اسلامی هستیم که توانستند درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کنند.

 وی با بیان اینکه صبر و بردباری خانواده های شهدا سبب پیروزی و سرافرازی ایران در جهان شده ،تصریح کرد: تکریم از خانواده های شهدا و جانبازان و ظیفه همه مسئولان است.

قنبری بیان داشت: با توفیق الهی، حضور در جمع خانواده معزز شهداء موجب شادابی روح می شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگذاری انجام شود.

 در پایان این مراسم، مسولان بخش پاسارگاد از خانواده شهیدان داریوش هوشیار از روستای دهنو، امان الله شیروانی و مطلب بزرگر از روستای ابوالوردی، ناصر هوشیار از روستای مبارک اباد و کیامرث شیروانی از شهر مادر سلیمان تقدیر کردند.







منبع :طنین پاسارگاد


نظرات بینندگان