کد خبر: ۹۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵

مرکز خدمات جامع سلامت هماشهر سپیدان افتتاح شد

در روزهای پایانی هفته دولت؛ مرکز خدمات جامع سلامت هماشهر با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و جمعی از مردم افتتاح گردید.

به گزارش شیرازهدر روزهای پایانی هفته دولت؛ مرکز خدمات جامع سلامت هماشهر با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و جمعی از مردم افتتاح گردید.

در مراسم افتتاح این مرکز فرهاد جهانخواه  معاون فرماندار شهرستان سپیدان ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ، شهدای وطن و شهدای حرم  به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید را  اجرای طرح تحول در نظام سلامت دانست و گفت : خوشبختانه در چند سال اخیر در شهرستان سپیدان در حوزه سلامت شاهد بهره برداری از پروژه های متعدد از جمله خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی بوده ایم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته و شاهد ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم که مطالبات به حق آنان از دولت است باشیم.

جهانخواه افزود : انشاالله با اولویتی که دولت در حوزه نظام سلامت و عرصه های مختلف خواهد داشت بتواند کام مردم را شیرین و زیر ساخت های مورد نیاز را عملیاتی کند .

در ادامه کریمی سرپرست مرکز بهداشت سپیدان گفت : مرکز خدمات جامع سلامت هماشهر در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و زیربنای 300 متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال به جمعیتی بیش از 7 هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد .

کریمی افزود : این مرکز دارای بخش های مختلفی از جمله پزشک خانواده ، دندانپزشکی ، مامایی ، مراقب سلامت ، پایگاه بهداشت می باشد که با هدف دسترسی و عدالت در سلامت با تشکیل پرونده الکترونیک سلامت آماده ارائه خدمت به تمامی گروه های سنی کودکان، نوجوانان ، جوانان ، میانسالان ، سالمندان و مادران باردار است.

منبع : مارگون

نظرات بینندگان