کد خبر: ۹۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور/ مصاف فجری ها با اکسین البرز

از هفته پنجم فوتبال دسته یک باشگاه های کشور تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز عصر فردا در کرج میهمان اکسین البرز خواهد بود.
به گزارش شیرازه فجری ها که امسال همانند سال گذشته با مشکلات عدیده مالی روبرو هستند، همچنان چشم به آینده و همت مسئولان استانی دوخته اند. آنها از 4 هفته اول این مسابقات تنها 2 امتیاز اندوخته دارند، این در حالیست که تیم اکسین البرز از 4 بازی گذشته خود 9 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول جای دارد. در واقع فجری ها فردا با صدرنسین لیگ یک دیدار می کنند و 3 امتیاز حساس این بازی کمک بسیار زیادی به بازیکنان جوان فجرسپاسی خواهد کرد تا روحیه ی از دست رفته خود را دوباره بازیابند و مانند سال گذشته یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشند.
تیم فجر شهید سپاسی در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال روز جمعه 12 شهریورماه در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان تیم صدرنشین اکسین البرز است. این دیدار در ساعت 17:15  به قضاوت سید رضا مهدوی برگزار می‌شود.


همچنین تیم فجر در چهارمین هفته لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خانگی در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل راه‌آهن یزدان به میدان رفت و در پایان با نتیجه 2 بر 2 به کار خود پایان داد.

نظرات بینندگان