کد خبر: ۹۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵

مسابقه مچ اندازی بمناسبت هفته دولت در بوانات + تصاویر

رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان بوانات گفت: در هفته دولت یکدوره مسابقه مچ اندازی با شرکت 30 ورزشکار در اوزان مختلف برگزار شد.
به گزارش شیرازه، بمناسبت هفته دولت و به همت هیئت پرورش اندام با همکار اداره ورزش و جوانان یکدوره مسابقه مچ اندازی ویژه آقایان در 4 وزن و با شرکت 30 ورزشکار در سالن شماره 2 مجموعه ورزشی شهید باهنر شهرستان بوانات برگزار شد.

سید محمد حسینی رئیس هیئت پرورش اندام شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: در هفته دولت با شرکت 30 ورزشکار مسابقات مچ اندازی در 4 وزن: 50 تا 60، 60 تا 70، 70 تا 80 و 80 تا 90 کیلوگرم  در شهرستان بوانات برگزار کردیم.

وی افزود: ورزشکاران در دور ابتدایی با هم زورآزمایی کردند و در مرحله نهایی نیز رقابتها برگزار شد که در پیایان ایندوره از مسابقات در وزن 50 تا 60 کیلو آقایان: وحید مهدیزاده، صادق برزگر و محمد عباسی به مقام های اول تا سوم رسیدند و در وزن دوم آقایان: محمد برزگر، سعید شبانی و علیرضا بابایی در این وزن به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

حسینی ادامه داد: در وزن سوم مسابقات نیز آقایان: رضا اسماعیلی، وحید محمودی و حسین جمالی توانستند به ترتیب به مقام اول تا سوم این وزن برسند و در وزن چهارم نیز آقایان: اسماعیل معماری و رضا بزرگمهر به مقام های اول و دوم این وزن رسیدند.

رئیس هیئت پرورش اندام بوانات از انتخاب سید محمد هاشمی بعنوان مرد اخلاق ایندوره از مسابقات نیز خبر داد و گفت: هیئت پرورش اندام شهرستان بوانات در مسابقات شمال فارس که در شهرستان آباده برگزار شد نیز نماینده داشت و آقای مهدی ملک مکان در رشته پاورلیفتینگ این مسابقات توانست مدال طلای ایندوره از مسابقات را از آن خود کند که این موفقیت را به خانواده ایشان و جامعه ورزشی شهرستان تبریک می گوییم.


منبع: حرف رسا
نظرات بینندگان