کد خبر: ۹۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
مسئول تاکسیرانی و حمل و نقل درون شهری شهرداری سروستان:

نوسازی ناوگان تاکسیرانی درون شهری سروستان سرعت بیشتری می گیرد

مسئول تاکسیرانی و حمل و نقل درون شهری شهرداری سروستان با اعلام اینکه امسال 3 دستگاه تاکسی نو به ناوگان تاکسیرانی سروستان اضافه شده، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش داریم نوسازی تاکسی های درون شهری با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش شیرازه طیب مومنی، مسئول واحد تاکسیرانی و حمل و نقل درون شهری شهرداری سروستان  با اشاره به عملکرد این واحد خدماتی طی دو سال گذشته اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با هدف بهینه سازی و توسعه خدمات تاکسی رانی در سطح شهر سروستان و حومه طی 2سال گذشته شاهد افزایش کمی و کیفی اینگونه خدمات بودیم که با رضایت و استقبال خوب مردم و شاغلین در این حرفه همراه بوده است.

وی در ادامه این مطلب افزود: گام اول ما در این برنامه؛ ساماندهی سرویس مدارس در طول ایام سال تحصیلی بوده که تاکنون بیش از 90 دستگاه خودرو سواری شخصی و تاکسی سازماندهی شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

طیب مومنی ضمن تقدیر از همکاری اعضای کارگره ماده 18، شورای ترافیک شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش و همچنین مدیریت مدارس سروستان اظهار داشت: بیش از هزار دانش آموز از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه در حال استفاده از سرویس مدارس هستند که این آمار علاوه بر افزایش کمی نسبت به سال های گذشته باعث رضایت بیش از پیش والدین آنان شده است.

وی همچنین تاکید کرد: در صورت همکاری بیش از پیش مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان تلاش داریم روز به روز نسبت به وضعیت کیفی سرویس دهی به دانش آموزان افزوده شود.

مسئول واحد تاکسیرانی درون شهری شهرداری سروستان در ادامه این گفتگو با اشاره به ساماندهی وانت بارهای فعال در حوزه شهری افزود: بیش از 180 خودرو وانت نیز پس از تشکیل پرونده سازماندهی کرده تا کیفیت خدمات دهی این گروه از اقشار زحمتکش نیز رصد شده و مشکلات و ضعف های موجود مرتفع گردد.

طیب مومنی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر سروستان گفت: در حوزه تاکسیرانی  درون شهری 41 دستگاه خودرو سواری مجوز فعالیت دارند که از این تعداد 27 دستگاه تاکسی رسمی و 14 دستگاه تاکسی موقت هستند.


وی در ادامه این مطلب افزود: براساس رصد صورت گرفته تعداد 20 دستگاه به صورت دائم در حال فعالیت بوده و مابقی به صورت نیم روز یا چند روز در طول هفته مشغول کارند که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته به زودی تاکسی های نیمه فعال و غیرفعال تعیین تکلیف می شوند.

طیب مومنی شرط ادامه کار تاکسی های موقت را تک شغله بودن و همچنین کسب صلاحیت لازم جهت تصدی اینگونه خدمات براساس موازین قانونی عنوان کرد و تاکید کرد: با توجه به افزایش بی رویه تعداد تاکسی های شهری، ملاک برای ادامه فعالیت پس از مساله تک شغله بودن و احراز صلاحیت، مساله کیفیت خودرو و نحوه خدمات رسانی مورد نظر واحد تاکسیرانی شهرداری است.

وی در پایان این گفتگو ضمن تاکید بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی درون شهری سروستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون سه دستگاه تاکسی نو به واحد تاکسیرانی درون شهری اضافه شده و تلاش داریم تا پایان سال این تعداد به هفت دستگاه برسد.

منبع:  سرو آنلاین

نظرات بینندگان