کد خبر: ۹۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵

مدیرعامل برق جدید شیراز: برق مدعی اصلی صعود به لیگ یک کشور است

بردبار مدیرعامل باشگاه برق جدید شیراز اظهار داشت: در دو هفته گذشته بازی های خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته ایم و مطمئنا تیم برق یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک فوتبال کشور خواهد بود.
به گزارش شیرازه درحالی که فقط دو هفته از مسابقات لیگ دو گذشته تیم برق نوین شیراز  توانسته یک برد و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کند. مدیرعامل باشگاه برق جدید در همین رابطه اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه تمرینات خود را نسبت به سایر تیمها زودتر آغاز کرده ایم امیدواریم به هدف خود که صعود به لیگ یک هست برسیم.
در دو هفته گذشته بازی های خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و اگر شرایط برگزاری مسابقات به تیم اجازه بدهد، روند رو به  رشدی خواهد داشت و  مطمئنا برق  یکی از مدعیان اصلی این گروه خواهد بود.
وی در خصوص 13 تیمی شدن لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز بیان داشت: ما هر نظری داشته باشیم برای فدراسیون نشین ها ارزشی ندارد، چون افرادی در فدراسیون حضور دارند که نفوذ آنها بسیار زیاد است و هر تصمیمی که دلشان بخواهد می گیرند و علی رغم  اعتراضات فراوان  مدیران باشگاه  ها و سرمربیان تیم ها  ولی بازهم شاهد هستیم که هر چه خودشان بخواهند انجام میدهند و هیچکس هم پاسخگو نیست.
نظرات بینندگان