کد خبر: ۹۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان:

روند رو به رشد ساخت منازل محرومین در سپیدان

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: چندین باب منزل مسکونی با هدف رفع محرمیت زدایی برای نیازمندان توسط سپاه با مشارکت کمیته امداد وستاد محرومیت زدایی در سپیدان احداث می شود.

به گزارش شیرازه  سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: چندین باب منزل مسکونی با هدف رفع محرمیت زدایی برای نیازمندان توسط سپاه وستاد محرومیت زدایی با مشارکت کمیته امداد در سپیدان احداث می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان تصریح کرد: کار ساخت این منازل مسکونی با زیر بنای 60  تا 100متر مربع شامل اطاق، سرویس بهداشتی و آشپزخانه در روستاهای محروم ودور افتاده شهرستان آغاز و در کمترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

خسروانی اذعان کرد: با اتمام این طرحها  95خانوار کم بضاعت از نعمت مسکن برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه هدف اجرای پروژه های محرومیت زدایی کاهش هزینه ها می باشد، تصریح کرد: همه توان ما سرعت بخشیدن به زمان اتمام پروژه‌ها و استفاده از مشارکت‌های مردمی و خیرین است.

سرهنگ خسروانی محرومیت زدایی را یکی از مهمترین برنامه های سپاه دانست و خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک نیز طرح های محرومیت زدایی دیگری در سطح شهرستان توسط سپاه ناحیه سپیدان افتتاح می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در پایان گفت: این منازل در سطح کشوری بصورت مشترک بین سپاه و کمیته امداد با هدف رفع محرمیت زدایی برای نیازمندان احداث می شوند.

منبع: مارگون
نظرات بینندگان