کد خبر: ۹۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه فیروز آباد:

هدف آل سعود از جنایت منا تفرقه‌افکنی بین امت اسلامی است

امام جمعه فیروز آباد گفت: هدف نهایی دشمنان از ارتکاب چنین جنایتی سرپوش گذاشتن بر جنایت های بیشمارشان در بلاد اسلامی ازجمله یمن ، سوریه ، فلسطین وهمچنین ایجاد تفرقه بین امت های اسلامی است که به حول قوه الهی و هوشیاری ملتهای اسلامی موفق نشده و نمی شوند.

به گزارش شیرازه یادواره شهدای منا بخش میمند که با حضورحجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد، سرهنگ محبی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ، پورعلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزآباد و دیگر مسئولین بخش میمند و با استقبال مردم بویژه جوانان ونوجوانان در بخش میمند برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد، با اشاره به حادثه منا گفت : این اقدام کثیف آل سعود ، به تبعیت از اربابان امریکایی و صهیونیستیش است و تاکید کرد آل سعود بدون دستور اربابان خود حتی آب هم نمیخورد.


وی در ادامه افزود:هدف نهایی دشمنان از ارتکاب چنین جنایتی سرپوش گذاشتن بر جنایت های بیشمارشان در بلاد اسلامی ازجمله یمن ، سوریه ، فلسطین وهمچنین ایجاد تفرقه بین امت های اسلامی است که به حول قوه الهی و هوشیاری ملتهای اسلامی موفق نشده و نمی شوند.

 درادامه محبی  فرمانده سپاه فیروزآباد گفت : این اولین و آخرین بار آل سعود نیست که چنین فاجعه ای به بار می آورند در دوران 8 سال دفاع مقدس بیشترین کمکی که به کشور عراق می شد تا جنگ را ادامه دهند به واسطه همین عربستان و آل سعود بوده است.

محبی در ادامه ضمن انتقاد از مسئولان گفت: همه مسئولان به این محفل شهدا دعوت شده اند و  هرچه دارند از برکت خون شهداست این درست نیست که محفل شهدا برگزار شود و مسئولان نظام در این مراسم حضور پیدا نکنند باید به حضور دراین مراسمها احتمام بیشتری بورزند

دربخشی از  این مراسم معنوی نوه شهید اسکندر ناصری درمحکومیت حکام بی لیاقت ال سعود و مظلومیت شهدای منا به ایراد مقاله پرداخت که موجب تاثر حاضرین گردید.

مداحی و روضه خوانی و دیدار مسئولان از خانواده شهیدان منا پایان بخش این مراسم بود.


منبع: فیروزنا
نظرات بینندگان