کد خبر: ۹۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان:

واقعه عاشورا و مصایب امروز امت اسلام ثمره فراموشی غدیر است/ "برجام،"FATF"،و قراردادهای نفتی حاصل مدیریت "ما نمی توانیم" است

فرمانده ناحیه مقاومت سروستان ضمن تبریک عید غدیر گفت: فراموشی واقعه غدیر و به دنبال آن، واقعه عظیم و جانسوز عاشورا سال 61 هجری و مصایب امروزامت اسلامی را به دنبال داشته است.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای جنگ تحمیلی در سخنانی اظهار داشت: صلابت و سرافرازی امروز ایران اسلامی در همه عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و دفاعی،مدیون رشادت ها و  جانفشانی های شهدا و مجاهدت های حضرت امام خمینی(ره) است.

 وی در ادامه این مطلب افزود: ایمان راسخ به خداوند،بصیرت و ولایت مداری عموم مردم ایران اسلامی از یک سو و رهبری پیامبرگونه حضرت روح الله(ره) و خلف صالح اش؛ حضرت امام خامنه ای منجر به عبور مقتدرانه و توام با عزت کشتی انقلاب از همه طوفان های سهمگین و فتنه های داخلی و خارجی شده است.

سرهنگ احمدی در ادامه سخنان خویش تاکید کرد: حرکت در مسیر شهداء، حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و پیروی از ولایت مطلقه فقیه و ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی، حداقل کاری است که ما وظیفه داریم آن را انجام دهیم.

غلامعلی احمدی با اعلام اینکه برترین مرگ ها،شهادت در راه خداست، افزود: حضور خالصانه در جبهه حق و ایستادگی و مقاومت در این جبهه، قطعا منجر به فوز عظیم و یا همان رستگاری را به دنبال خواهد داشت.

دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان سروستان در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به واقعه غدیر خم و اهمیت آن اظهار داشت: تبیین دین اسلام و دفاع از از آن در برابر دشمنان ازجمله وظایف ائمه هدی بوده که این کار به بهترین نحو صورت گرفته  و امروز ما بعنوان پیرو مکتب اهل بیت (علیهم السلام) باید این وظیفه را دنبال کنیم.

سرهنگ احمدی در ادامه این مطلب افزود :غدیر یعنی اسلام سیاسی و به معنای واضح تر؛ یعنی امت اسلامی در هر برهه زمانی نیاز به رهبر و راهنما دارد و اگرمردم به هر دلیلی از این راهنما و رهبر روی گردان شوند و تشخیص خود را مقدم بر تشخیص او بدانند امت اسلام دچار گمراهی خواهد شد.

وی بارزترین نمونه انحراف در دین مبین اسلام را فراموشی واقعه غدیر عنوان کرد و اظهار داشت: فراموشی واقعه غدیر و به دنبال آن ماجرای سقیفه و در نهایت واقعه عظیم و جانسوز عاشورا  سال 61 هجری و مصایب امروزامت اسلامی را به دنبال داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به وقایع جاری کشور افزود:عده ای  به خیال  خام خود می خواستند مشکلات اقتصادی مملکت را به جای توسل به ظرفیت های داخلی و نیروی انسانی مستعد ایران اسلامی با لبخند و مذاکره با شیطان بزرگ حل کنند اما امروز بعد از سه سال همگی اعتراف کرده اند که آمریکا در اجرای تعهدات خود در برجام بدعهدی می کند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر سروستان با اشاره به توصیه های مکرر رهبر عظیم الشان انقلاب مبنی بر عدم خوشبینی ایشان به آمریکا گفت: متاسفانه عده ای که خود را عقل کل میدانند این توصیه ولایت را گوش ندادند و گفتند که دنیای سیاست دنیای واقع بینی است نه خوشبینی و بدبینی و حال سوال اساسی این است که دستاورد برجام واقعا چه بوده است؟ ایا امروز هم چرخ سانتریفیوژها می چرخد و هم چرخ زندگی مردم؟

وی مسائلی همچون؛ "برجام،"FATF"،و قراردادهای نفتی را حاصل مدیریت "ما نمیتوانیم" دانست و اظهار داشت: بر اساس پروژه "FATF"عادی شدن روابط اقتصادی ایران با سایر کشورها تنها در صورتی امکان پذیر است که ایران دست از حمایت جریان ها و افرادی که این پیمان مالی انها را در فهرست تروریسم قرار داده است بردارد در حالی که تروریسم از نظر آنهایعنی حزب الله لبنان، حماس ، جهاد ، انصارالله، سپاه قدس و همه نیروهای مقاومت که برای حفظ و حراست از خاک وطن خود با قدرت های استکباری و نظام های دست نشانده آن ها در حال جهاد هستند.

غلامعلی احمدی در ادامه این مطلب افزود: حال با این اوصاف، علت اصرار مسئولین اجرایی مملکت برای پیوستن به این ماجرای خائنانه چیست؟

فرمانده سپاه سروستان در پایان سخنانش بر ایستادگی جریان مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار تاکید کرد و از عموم مردم ولایتمدار سروستان خواست تا با حضور در برنامه های هفته دفاع مقدس بار دیگر با ارمانهای امام راحل و شهدا تجدید میثاق کنند.



نظرات بینندگان