کد خبر: ۹۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه ممسنی :

لازم است که قدرت نظامی خود را همواره افزایش دهیم

امام جمعه ممسنی گفت: در 8 سال دفاع مقدس تجربه خوبی به دست آوردیم و و میزان دشمنی بیگانگان را چشیدیم، بنابراین لازم است که قدرت نظامی خود را همواره افزایش دهیم.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه ممسنی در رژه نیروهای مسلح شهرستان ممسنی بیان داشت: امروزه به برکت سلحشوری های همین سربازان و نیروهای نظامی توانسته ایم خود را به عنوان یک قدرت معرفی کنیم، شاید کشور های غربی در برخی از سازمان ها به ما حق وتو نمی دهند و می خواهند که ایران قدرت نگیرد اما آنها خوب می دانند در شورای امنیت نمی توانند قدرت ایران را نادیده بگیرند چون قدرت نظامی ایران فراتر از وتو است.

وی افزود: زمانی دشمن از ما می ترسد که بتوانیم قدرت و اراده ی بالایی داشته باشیم اگر در صنعت دفاعی مستحکم نبودیم و اگر تسحیلات دفاعیمان با استاندارهای جهانی حرکت نمی کرد. هرگز نمی توانستیم این اقتدار کنونی را داشته باشیم.

حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه ممسنی

امام جمعه ممسنی ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس تجربه خوبی به دست آوردیم و و میزان دشمنی بیگانگان را چشیدیم،  بنابراین لازم است که قدرت نظامی خود را همواره افزایش دهیم.

حجت الاسلام محمد یعقوبی تصریح کرد : دشمن وقتی ببیند که قدرت بالایی دارید جرات تعرض نخواهد داشت اما اگر صنایع دفاعی خود را کنار بگذارید دشمن کار راحتی برای حمله دارد؛ کسانی که تفکراتی مبنی بر کنار گذاشتن نیروی دفاعی دارند اشتباه می کنند، راه توسعه و حل مشکلات اقتصادی کنار گذاشتن نیروهای نظامی نیست بلکه راهکار همان اقتصاد مقاومتی است.

امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی نیز در این مراسم بیان داشت: در وضعیت فعلی مهمترین تهدید فراروی انقلاب، مساله نفوذ است، دشمن می خواهد در درون جوامع انقلابی نفوذ کند تا پایگاه هایی در بین مردم ، سیاست مداران و دولت مردان ایجاد کند و از این طریق نیروهای خود را تامین کند.

وی خاطر نشان کرد: هشدار های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  در این زمینه مبتنی بر آینده نگری و تهدید شناسی است و فراوانی تذکرات و منویات رهبری نشان از اهیمت و حساسیت این موضوع دارد؛ ضروری است که دولت مردان و مردم نسبت به آن توجه ویژه ای کنند در این بین دلسوزان نظام باید بیشتر مواظب باشند و اجازه ندهند دشمن پروژه ی نفوذ را اجرایی کند.

وی افزود: توجه نکردن به این هشدار و فقدان راهکارهای مبارزه با نفاق درونی و نفوذ بیگانگان نتیجه ای جزء  انحراف انقلاب از مسیر خود ندارد، از این رو باید با تکیه به تجربیات تلخ و شیرین گذشته و بهره گیری از درس ها و عبرت ها ،  نقشه های دشمن را خنثی کرد  و از انقلاب  و نظام اسلامی ثیانت کرد.


نظرات بینندگان