کد خبر: ۹۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری سروستان:

همه سروستانی ها در سرشماری نفوس و مسکن 95 حضوری فعال و پویا داشته باشند

معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری سروستان از مردم از عموم مردم این شهرستان خواست تا در سرشماری نفوس و مسکن 95 حضوری فعال و پویا داشته باشند.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما  احمدرضا کمالی سروستانی، معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری شهرستان سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اعلام اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال 95  از بامداد شنبه سوم مهرماه جاری آغاز شده، گفت: کلیه سروستانی های عزیز در شهر و روستا می توانند ضمن مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir نسبت به ثبت اطلاعات خواسته شده در فرم سرشماری اقدام نمایند.



وی در ادامه این مطلب افزود: از آنجا که اساس برنامه ریزی سال های آینده کشور بر مبنای نتایج این سرشماری می باشد لذا از عموم مردم شهرستان سروستان  تقاضا داریم ضمن مراجعه به سامانه فوق الذکر و  ثبت اطلاعات خواسته شده، مسئولان کشور را در راستای گسترش عدالت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یاری نمایند.

کمالی سروستانی در بخش دیگری از این گفتگو ضمن اعلام اطلاعات خواسته شده در سامانه سرشماری نفوس و مسکن گفت: اطلاعات خواسته شده شامل؛ نام و نام خانوادگی اعضای خانوار ، شماره ملی ، سن ، جنس، دین ، تابعیت ، وضع سواد ، مدرک تحصیلی ، وضع مهاجرت ، وضع فعالیت ، وضع زناشویی و فرزند آوری ، پوشش بیمه درمانی ، شماره تلفن همراه و ثابت سرپرست خانوار ، آدرس محل سکونت ،کد پستی ، نحوه تصرف واحد مسکونی ،مساحت زیر بنا ، نوع اسکلت و مصالح به کار رفته در ساختمان می باشد که باید با دقت ثبت گردد.

معاون فرماندار سروستان همچنین افزود: سرشماری حضوری نفوس و مسکن در این شهرستان از تاریخ بیست و پنجم مهرماه جاری آغاز و تا بیست و پنجم آبان ماه آینده به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر اولویت و اهمیت ثبت اطلاعات از طریق اینترنت در جهت صرفه جویی در وقت و هزینه تاکید کرد: ثبت اطلاعات در سامانه سرشماری و دریافت کد رهگیری باعث می شود هنگام مراجعه حضوری ماموران سرشماری به در منازل در سطح شهرستان فقط با ارائه کد رهگیری ثبت نام شدگان این دیار نیاز به مصاحبه حضوری نمی باشد.

وی در پایان این گفتگو ضمن درخواست مجدد از عموم مردم با فرهنگ شهرستان سروستان جهت همکاری با ستاد سرشماری نفوس و مسکن تاکید کرد: در هنگام مراجعه ماموران سرشماری به منازل؛ ارائه کارت ملی یا شناسنامه کلیه افراد خانواده و همچنین ارائه کد رهگیری که از طریق اینترنت دریافت شد الزامی می باشد.


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان