کد خبر: ۹۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵

نیروهای مسلح مومن و انقلابی ایران اسلامی نظام سلطه را به زانو درآورده اند

فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر فارس در مراسم یادواره شهدای محله تزنگ سروستان گفت: اقتدار روز افزون نیروهای مسلح مومن و انقلابی ایران اسلامی، نظام سلطه را به زانو درآورده است.
به گزارش شیرازه، در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس،یازدهمین یادواره شهدای محله تزنگ سروستان در قالب طرح آبروی محله؛ پاسداشت شهید والا مقام " محمدتقی نادری " با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که در مقابل منزل شهید نادری برگزار شد، سردار دانشمندی، فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر فارس در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ثمره خون شهدا رسیدن این انقلاب با افتخار به دست صاحب اصلی آن،حضرت ولی عصر(عج) می باشد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تصریح کرد: دشمن همان دشمن سال های آغازین انقلاب است و تنها شیوه تهاجم آن تغییر کرده است.

سردار دانشمندی علت تغییر شیوه خصمانه دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم در عرصه تهاجم مستقیم را ناتوانی آن در مقابل نیروهای مسلح مومن و انقلاب جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دشمن ذلیل تر از گذشته شده و دیگر توان مقابله مستقیم در جنگ سخت با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد و به همین دلیل پس از شکست مفتضحانه در طول دوران هشت سال دفاع مقدس وارد جنگ تمام عیار فرهنگی شده است.

وی همچنین تاکید کرد: باید هوشیار بود زیرا دشمن در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی تجربه زیادی داشته و هرگونه غفلت در این عرصه سخت و گسترده منجر به آسیب های فراوانی برای انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

فرمانده لشکر عملیاتی فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به گوشه هایی از حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان به ویژه در منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) تصریح کرد: اقتدار روز افزون ایران اسلامی که ثمره خون شهدا، مجاهدت های حضرت امام(ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری  می باشد باعث ضعف و اضمحلال نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکاری است که روزی مدعی سیطره بر تمام جهان را داشت.

وی در پایان سخنان خویش با اشاره به دستاوردهای قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در راستای فعالیت عظیم عمرانی در سراسر کشور علیرغم تحریم های دشمنان ایران اسلامی تاکید کرد: وحدت و انسجام بیش از پیش دولت و ملت و جلوگیری از ایجاد تفرقه که از جمله پروژه های نفوذ دشمن می باشد، منجر به برون رفت کشور از مشکلات به ویژه در عرصه اقتصادی خواهد شد که لازمه رسیدن به این هدف، ادامه راه شهدا یعنی؛ ایمان به خدا و توکل به او و همچنین توسل به اهل بیت پیامبر(علیهم السلام) و حرکت بر حول محور ولایت مطلقه فقیه است.

اجرای سرود "مدافعان حرم" توسط دانش آموزان هیئت محبین حضرت زینب(س) و مداحی دکتر قاسم فتحی از دیگر برنامه های این مراسم بود که با استقبال شرکت کنندگان همراه شد.

در پایان این ویژه برنامه فرهنگی-بصیرتی، سردار دانشمندی با حضور در منزل شهید محمد تقی نادری از مادر این شهید والامقام عیادت کرد.

خاطرنشان می شود این برنامه به همت پایگاه مقاومت بسیج  شهید رجایی مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله تزنگ و با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهدای خیبر سروستان برگزار شد.


گوشه هایی از این مراسم به روایت تصویر؛


منبع: سروآنلاین
نظرات بینندگان