کد خبر: ۹۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵

هیئت های مذهبی خرامه مهمان صبح دلگشا می شوند

خبرنگار آزاد صدا و سیمای فارس در شهرستان خرامه از برگزاری برنامه صبح دلگشا در روز دوم محرم با حضور هیئت های مذهبی این شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه، غلامرضا بذرگر خبرنگار آزاد صدا و سیمای فارس در شهرستان خرامه اظهار داشت: همزمان با ایام فرارسیدن ماه محرم و با هماهنگی های انجام شده با صدا و سیمای استان، جمعی از مسئولین هیئت های مذهبی شهرستان، مهمان برنامه صبح دلگشا خواهند شد.

وی در تشریح جزییات پخش برنامه گفت: این برنامه تلویزیونی در روز سه شنبه، سیزدهم مهرماه 1395 همزمان با روز دوم ماه محرم، ساعت 7:30 صبح بصورت زنده از شبکه تلویزیونی استان فارس پخش خواهد شد.

بذرگر ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه، معرفی هیئت های عزاداری شهرستان خرامه و همچنین اجرای زنده یک مراسم سوگواری در برنامه صبح دلگشا خواهد بود تا مردم عزیز استان فارس با آداب و رسوم مراسمات این شهرستان بیشتر آشنا شوند.  

خبرنگار صدا و سیمای فارس در خرامه با اشاره به این نکته که در این برنامه، امام جمعه و جمعی از مداحان نیز حضور دارند بیان داشت: هیئت های علاقه مند به حضور در این برنامه می توانند لیست 5 نفره هیئت خود را بصورت تلفنی (09171167022) و با بصورت حضوری به فرمانداری خرامه تحویل دهند.

منبع: صدای خرامه

نظرات بینندگان