کد خبر: ۹۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵

تودیع و معارفه مدیریت آموزش و پروش شهرستان نی ریز

مراسم تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش شهرستان نی ریز با حضور فرماندار ومسئولین محلی و همچنین معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد .

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ مراسم تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش شهرستان نی ریز با حضور محمدرضا امیری فرماندار ومسئولین محلی و همچنین حق‌شناس معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس در سالن مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز برگزار شد و احمد قره چاهی به عنوان مدیر آموزش و پرورش نی ریز معرفی و از خدمات 30 ساله آقای محمد اکتسابی تقدیر و تشکر بعمل آمد .

گفتنی است ؛ قره‌چاهی با 28 سال سابقه کار، سمت‌هایی چون مدیر مدرسه، کارشناس بازرسی مدیریت آموزش و پرورش نی‌ریز، مسئول نمایندگی بخش قطرویه و معاونت آموزشی مدیریت شهرستان را در کارنامه خود دارد.


در این جلسه محمد اکتسابی مدیر سابق آموزش و پرورش نی ریز در سخنانی به خدمات 3 ساله تصدی خود اشاره نمود و گفت  :مدیریت آموزش و پرورش نی ریز در طول این سه سال  به لحاظ کمبود اعتبارات  هیچ گاه نا امید نشد  و با تلاش شورای معاونان خدمات ارزنده ای از جمله احداث 7 مدرسه در شهرستان که حدود 5 مدرسه آن با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی  برخوردار است و امید داریم تا قبل از زمستان سال جاری به بره برداری برسد .


وی ساخت یک مدرسه در شهر نی ریز توسط اداره مسکن و شهرسازی ، ساخت دو مدرسه خیر ساز از ورثه مرحوم اطمینان و مادر شهیدان احدم و حامد توکل اشاره نمود که بزودی در شهرستان عملیات ساخت آنها آغاز خواهد شد .


وی همچنین از پیگیری جهت ساخت دو مدرسه از طرح برکت حضرت امام ره خبر داد و افزود با سعی و تلاش حوزه مدیریتی درآمد اختصاصی از منابع بلا استفاده از سه میلیون تومان به 15 میلیون تومان در ماه رسیده است که امید داریم مدیریت جدید آموزش و پرورش در حوزه پشتیبانی و مالی در جهت ساخت سالن اجتماعات اداره تمام تلاش خود را معطوف نمایند .


مدیر سابق آموزش و پرورش نی ریز در ادامه به رشد پیشرفت مراتب علمی و قبولی دانش آموزان در دانشگاه ها اشاره نمود و گفت امسال ۱۵ دانش آموز نی ریزی در رشته پزشکی و 100 نفر نیز در رشته های مختلف وارد دانشگاه های کشور شده اند .


وی همچنین در ادامه به تجهیز 26 مدرسه به سیستم گرمایشی مرکزی اشاره نمود وو خاطر نشان کرد ۱۵ مدرسه در بخش قطرویه ؟، ۷ مدرسه در بخش پشتکوه و ۴ مدرسه در مرکز شهر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در سه سال گذشته به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز شده اند .


در ادامه امیری فرماندار نی ریز هم خدمات جناب آقای اکتسابی را ستود  و اظهار داشت : مدیر سابق اموزش و پرورش نی ریز با سعی و تلاش خود در زمان تصدی خویش خدمات ارزنده ای ارائه نمود که قابل تقدیر است .


در ادامه حق شناس معاون پشتیبانی توسعه اداره کل اموزش و پرورش فارس هم با بیان اینکه ۸۰۰ هزار دانش آموز و ۸۰ هزار فرهنگی در ۸۰۰۰ مدرسه خدمات آموزشی را انجام می دهند خاطر نشان نمود آقای  احمد قره چاهی با توجه به کمبود اعتبارات و قبولی مسئولیت شجاعت خود را نشان داد و امیدواریم در پست حساس مدیریت آموزش و پرورش با تجاربی که در وی مشاهده شده و با مشورت با مسئولین و شورای معاونان خود موفق و در جهت اعتلای آموزش و پرورش شهرستان گامهای بلدی بردارد .


در ادامه حکم آقای احمد قره چاهی به وی ابلاغ و اهداء شد .


dsc_0037

dsc_0063

dsc_0068


نظرات بینندگان