کد خبر: ۹۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵

کمک یک میلیارد ریال خیرین بوانات به دانش آموزان نیازمند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بوانات گفت: مردم خیر شهرستان بوانات در مرحله اول جشن عاطفه ها 1 میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از  حرف رسا، مرحله اول جشن عاطفه ها به همت کمیته امداد امام خمین(ره) شهرستان بوانات و با همکاری و همیاری خوب مردم نیک اندیش و خیر این شهرستان در سطح شهرستان برگزار شد.

 مسلم دمیری مدیر کمیته امداد شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت : مرحله اول جشن عاطفه ها با همکاری خوب خیران برگزار و با مشارکت مردم  نوعدوست صحنه های زیبایی از همدلی و همیاری خلق شد و این نهاد با بهره گیری از این ظرفیت  در راستای خدمتگذاری به نیازمندان تلاش می کند.

 وی افزود: جشن عاطفه های امسال با شعار مهر در انتظار همدلی در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برگزار شد تا با این ظرفیت شرایط مشارکت خیران و مردم نوعدوست فراهم شود و بخشی از نیازهای نیازمند ان مرتفع گردد.

دمیری  با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده در قالب وجوهات نقدی و غیر نقدی بود عنوان کرد: سال جاری در مرحله اول جشن عاطفه ها مبلغ1 میلیارد ریال کمک از مردم خیر و نوعدوست در سطح شهرستان جمع آوری شد.

مدیر کمیته امداد بوانات تصریح کرد: با برنامه ریزی ها و هدفگذاری صورت گرفته شده  تلاش بر این بود تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید با شناسایی گروه های هدف بیشترین بهره برداری از شرایط فراهم شود.تمامی هدایا و کمک های جمع آوری شده در بین خانواده های نیازمندی که دارای فرزند محصل دارند  توزیع شد.

دمیری در ادامه افزود: جهت تحویل هدایا و کمک های جمع آوری شده جشن عاطفه ها،  اولویت با دانش آموزان یتیم و فرزندان محسنین و خانواده های بی سرپرست و یا دارای سرپرست زمین گیر و از کار افتاده  است.

وی  بیان کرد یکی دیگر از اولویت های پیش بینی شده برای توزیع کمک های مردمی مناطق محروم و دورافتاده است،   

مدیر کمیته امداد شهرستان بوانات تصریح کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها در ۱۰ مهر ماه  در سطح مدارس و با همکاری آموزش و پرورش جهت بهره گیری از ظرفیت موجود میان دانش آموزان و اولیاء آنان و فرهنگیان انجام می گیرد و کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و یا سایر مدارس دارای دانش آموزان نیازمند  توزیع می شود.



نظرات بینندگان