کد خبر: ۹۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
فرماندار کازرون در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد کازرون برای شهرستان و استان مایه اعتبار است

فرماندار کازرون در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با داشتن رشته‌های علوم پزشکی و ده‌ها رشته متنوع دیگر برای شهرستان و استان یک اعتبار است.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، سید کمال علوی فرماندار کازرون در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی آغاز سال جدید تحصیلی را به دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه تبریک گفت و با هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی گفت‌وگو کرد.

فرماندار کازرون در جلسه‌ای با حضور معاونان دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از حفظ رشته‌های پزشکی کازرون از تلاش نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی و حمایت قاطع امام جمعه کازرون و رسانه‌های شهرستان و همکاری معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دکتر ملک زاده قدردانی کرد.

فرماندار کازرون

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با داشتن رشته‌های علوم پزشکی و ده‌ها رشته متنوع دیگر برای شهرستان و استان یک اعتبار است.

مختار مختاری معاون علوم پزشکی واحد کازرون نیز گزارشی از وضعیت دانشکده علوم پزشکی کازرون و حوزه بالینی در استان ارائه کرد.

مختاری در ادامه بیان داشت: خیلی از ایرادهای موجود در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد کازرون قابل پیگیری و برطرف شدن است و ما این مشکلات را یک فرصت می‌دانیم و در راستای برطرف کردن آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

 صاحب زمانی نماینده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و روزبهی کارشناس وزارت بهداشت نیز پیشنهادات خود را برای رفع ایرادات موجود و ارتقای سطح آموزش رشته پزشکی در واحد کازرون ارائه کردند.

دانشگاه آزاد  کازرون

روزبهی کارشناس وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگارما از ایجاد تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه که با هدف تامین بخشی از هیات علمی رشته پزشکی دانشگاه آزاد کازرون از سوی وزارت بهداشت است در آینده از وجود متخصصان این وزارتخانه استفاده می‌شود.

گفتنی است همزمان گروهی از کارشناسان وزارت بهداشت و علوم پزشکی دانشگاه آزاد به سرپرستی دکتر محمدی نماینده وزارت بهداشت از وضعیت بالینی و بیمارستان‌های که با دانشگاه کازرون در شیراز قرار داد دارند بازدید کردند.

فرماندار کازرون

نظرات بینندگان