کد خبر: ۹۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵

طرح بارش مهربانی در مدارس محروم روستای های گراش

بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت ولیعصر(عج) با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)در اقدامی خداپسندانه اقدام به توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم شهرستان گراش نمودند.

به گزارش شیرازه  به نقل از گراش نما،بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش و مشارکت خیرین در اقدامی خداپسندانه با تهیه لوازم التحریر، کیف نو و وسایل کمک آموزشی به ارزش چهل میلیون ریال اقدام به توزیع بین دانش آموزان مدارس روستاهای کنارزیارت، دشت رحمانی، دره پلنگی، میشدون و چک چک نمودند.


فرمانده سپاه گراش گفت: محرومین و مستضعفین همواره یکی از مدافعان حقیقی نظام بوده اند که تا پای جان در دفاع از انقلاب و اسلام ایستادگی کردند/ در دوران پیروزی انقلاب همین محرومین و مستضعفین بودند که بدون هیچگونه بیم و باکی از زندان، شکنجه و جان دادن پای امام و آرمانهای امام ایستادند.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس همین محرومین و مستضعفین متدین بودند که با رشادتها ، ایثارگری ها، و بذل جان فرزندان و جوانان خود، امام و اسلام را یاری کردند/ امروز هم اگر مشکلی برای نظام و انقلاب به وجود آید قطعا همین محرومین و پابرهنه گان هستند که در خط اول دفاع از نظام و انقلابند و به فرموده امام راحل عظیم الشان «تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند»

او افزود: محرومین و بی بضاعت ها یکی از سرمایه های اصلی این نظام هستند و ما باید به فرموده امام راحل(ره) تمام توانمان را برای حمایت از آنان داشته باشیم/ آنان گردانندگان و به پا دارندگان انقلاب هستند و امروز هرچه برای محرومیت زدایی و کمک به آنها تلاش کنیم  باز کم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفتند: محرومیت زدایی همواره یکی از اهداف سپاه بوده و در این راستا سپاه پاسداران از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نمیکند به گونه ای که در چند روز گذشته فقط نیروی زمینی سپاه در چند استان محروم کشور بیش از 3000 پروژه محرومیت زدایی را افتتاح نمود که این خود حاکی از عزم و جدیت سپاه  برای رفع محرومیت از مناطق محروم جامعه است.

سرهنگ درستکار افزودند : این حرکت را گامی کوچک برای رفع محرومیت  دانش آموزان  کم بضاعت دانست و اظهار امیدواری کرد که همه ی مسئولین عزم و تلاش خود را برای رفع محرومیت از چهره محرومین جزم نمایند.

در این پنج مدرسه در مجموع 85 دانش آموز در حال تحصیل هستند.

گفتنی است ، این برنامه با حضور سرهنگ درستکار فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، حجت الاسلام جعفری نمایندگی ولی فقیه، فرماندهی پایگاه، کارکنان ناحیه و حوزه و معاونت و مسئول فرهنگی کمیته امداد گراش انجام شد.

برچسب ها: بسیجیان ، ولیعصر ، گراش ، مدارس
نظرات بینندگان