کد خبر: ۹۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سپیدان خبرداد:

درخشش دختران سپیدانی در مسابقات شنای فارس

رقابت های شنای قهرمانی بانوان استان فارس در رده های سنی 8 تا 15سال، با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون بیژن احمدپور رئیس اداره ورزش وجوانان سپیدان درگفتگو با خبرنگار مااظهار داشت:در این مسابقات 235ورزشکار از شهرستان های فارس در مجموعه ورزشی استخر انقلاب در شیراز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها در رده های سنی 8تا 10سال، تیم شیراز الف به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم های شیراز ب و آباده به صورت مشترک دوم شدند و تیم و مرودشت هم به مقام سوم رسید.

همچنین تیم شیراز الف در رده سنی 11تا 12 عنوان نخست را کسب کرد، تیم های شیراز ب و آباده به صورت مشترک دوم شدند و تیم فسا عنوان سوم را از آن خود کرد.

در رده سنی 13تا 14سال نیز تیم شیراز الف قهرمان شد، شیراز ب و سپیدان به طور مشترک درجایگاه دوم قرار گرفتند و مقام سومی به تیم گراش رسید.

در رده سنی 15 سال، شیراز الف مقام نخست را از آن خود کرد، تیم آباده دوم شد و تیم های شیراز ب و لار نیز به صورت مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی و در رده سنی 8 تا 10سال، سها قهرمانی از شیراز الف در ماده 100متر آزاد و 50 متر قورباغه مدال طلا گرفت، رکسانا نصیرپور از شیراز الف در ماده 50 متر پروانه مقام اول کسب کرد و در 50 متر کرال پشت هم راشین جعفری از شیراز الف به عنوان نخست دست یافت.

در رده سنی 11تا 12سال نیز در ماده 50 متر پروانه و 100متر آزاد سیده آیناز هاشمی، 50متر پروانه، آنیتا محمدی و در ماده 100متر قورباغه نیز ملیکا عبادت همگی از شیراز الف به عناوین قهرمانی دست یافتند.

در رده سنی 13تا 14سال، در ماده 100متر آزاد و 100مترکرال پشت، سیده تینا حسینی، در ماده 200متر آزاد غزل سروری در 50 متر پروانه، آناهیتا بهبود و در 100متر قورباغه نیز تانیا رخ بخش همگی از شیراز الف بر سکوی قهرمانی ایستادند.

همچنین در رده سنی 15سال، فاطمه پگاه راد در ماده 100متر آزاد و 400متر آزاد، معصومه حیدری، در 50 متر پروانه سپیده صوفیاس در 100متر کرال پشت و مرجان توکلی در 100متر قورباغه صاحب نشان طلا شدند.

در این مسابقات شناگران سپیدان، آباده، فسا، خرم بید، گراش، مرودشت و اوز لارستان حضور داشتند.

در پایان مدال و جام قهرمانی تیم ها و نفرات برتر اهدا شد.

برچسب ها: مارگون ، انقلاب ، رقابت
نظرات بینندگان