کد خبر: ۹۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵

صادرات انار نی ریز به اروپا

اولین محموله انار نی ریز از طریق مرز آستارا به کشور روسیه صادر شد و گفته می شود مقصد بعدی انار نی ریز صادرات به ایتالیا و آذربایجان باشد.

به گزارش شیرازه  به نقل از نبض نی ریز؛ فصل برداشت انار مرغوب نی ریز فرا رسیده و هر چند طی سالیان گذشته انار صادراتی شهرستان نی ریز بدلیل سهل انگاری برخی مسئولین به نام شهرهای دیگر خصوصا ساوه به نقاط مختلف جهان صادر میشد، اما به تازگی و با ورود مستقیم  سرمایه گذاران نی ریزی به عرصه صادرات انار شهرمان ،موجبات معرفی این محصول باکیفیت با نام شهرستان نی ریز در کشورهای اروپایی خصوصا ایتالیا شده . بطوری که مشتریان این محصول امسال نیز مشتاق به خرید انار مرغوب نی ریزی سفارشات خود را به بازرگانان داده اند .


در این میان ابراهیم پرهام صادر کننده انار موفق نی ریزی که سال گذشته نیز در صادرات این محصول به کشور ایتالیا کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت ،امسال نیز توانست اولین محموله انار نی ریز را به کشور روسیه صادر نماید .


وی هم اکنون از کشورهای ایتالیا و آذربایجان نیز سفارش خرید دارد .


ابراهیم پرهام در گفتگو با خبرنگار ما گفت : روزانه تعداد 300 نفرکارگر تا پایان فصل انار، عملیات چیدن انار، حمل و نقل ،سورت کردن و بسته بندی این محصول را در بسته بندی های باکیفیت و مرغوب انجام میدهند .


وی اعلام کرد برای اولین بار بسته بندی انار را در پلاستیکهای مخصوص نانو که به سلامت و ماندگاری کیفیت بیشتر  انار می انجامد و مورد تایید اروپا نیز می باشد انجام میدهیم و انار نی ریز را با نام نی ریز صادر می نماییم .


گفتنی است ؛ صادرات انار نی ریز بطور مستقیم از شهرستان ،باعث اشتغال زایی بیشتر ، خرید محصول انار با قیمت مناسب تر از باغدار و هم چنین تلاش در جهت ارتقا سطح کیفی این محصول میگردد .




برچسب ها: صادرات ، انار ، نی ریز ، لروپا
نظرات بینندگان