کد خبر: ۹۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد:

احداث 56 پروژه ی بهداشتی در جهرم طی یکسال آینده

طی یکسال آینده 165 میلیارد ریال صرف احداث 56 پروژه بهداشتی در جهرم می شود .

به گزارش شیرازه  به نقل از پسین جهرم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از انعقاد تفاهم نامه سه جوانبه میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی جهرم و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در بحث بازسازی، نوسازی و تجهیز مراکز ارائه خدمت خبر داد.

 کرامت‌الله رحمانیان گفت: در راستای طرح تحول سلامت و به منظور بازسازی، نوسازی و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی، پایگاه ها و خانه های بهداشت در شهر و روستا این تفاهم نامه منعقد شد.

وی افزود: در این توافقنامه 56 پروژه شامل احداث 2 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، 4 مرکز جامع خدمات سلامت شهری، 10 خانه بهداشت، 4 پایگاه سلامت، یک ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهرستان، یک مرکز آموزش بهورزی، 33 پانسیون پزشک و یک آزمایشگاه مرکز بهداشت دیده شده که کل اعتبار برآورد شده آنها 165 میلیارد ریال می باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: در این تفاهم نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متعهد شده تا 50 درصد اعتبار مورد نیاز را در بازه های زمانی مختلف تامین نماید. همچنین فرمانداری ویژه شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز متعهد می شوند با جلب مشارکت خیرین، شهرداران و ... نسبت به تامین زمین و 50 درصد اعتبار باقیمانده اقدام نمایند.


رحمانیان افزود: دانشگاه علوم پزشکی جهرم هم متعهد شده تا در صورت تامین اعتبارات لازم، پروژه ها را در شهریور 96 به اتمام رسانده و به بهره برداری برساند.
یادآور می شود تاکنون 20 درصد از 50 درصد اعتبار متعهد شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وصول شده است.

برچسب ها: جهرم ، رحمانیان
نظرات بینندگان