کد خبر: ۹۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

مدیرعامل فجرسپاسی: پیروانی اختیار تام دارد/ به آینده باشگاه خوشبین هستیم

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: با غلامحسین پیروانی به توافق کامل رسیدیم و از امروز کارش را به عنوان سرمربی آغاز خواهد کرد.
به گزارش شیرازه ظهراب قنبری ضمن تشکر ویژه از فرمانده محترم سپاه فجر فارس به دلیل اهتمام ویژه ای که نسبت به باشگاه فجرشهید سپاسی دارند اعلام داشت:  طی جلسه امروز با فرمانده سپاه فجر و مدیرکل ورزش و جوانان فارس، آقای غلام پیروانی به سمت سرمربیگری باشگاه فجر منصوب شدند. پیروانی با اختیار تام مسئولیت فنی را به عهده گرفته و امیدواریم بتوانیم خواسته های این مربی که بیشتر رفع مشکلات مالی بازیکنان است را حل کنیم.
وی اضافه کرد: تیم فجر سپاسی شیراز برای برون رفت از این وضعیتی که دارد نیاز به همکاری تمام دوستداران فوتبال فارس و مسئولان استان دارد و به آینده این تیم بسیار خوشبین هستم.
قنبری در خصوص تغییر در کادرفنی این تیم گفت: در این رابطه پیروانی تصمیم می گیرند که با چه کسانی کار کنند ضمن اینکه کادرفنی کنونی باشگاه همه از شاگردان او هستند و در این رابطه دخالتی نخواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه فجر از هواداران این تیم خواست مانند همیشه از تیم شهرشان حمایت کنند تا تیم فجر شهید سپاسی با کمک آنها بتواند به روزهای اوج بازگردد.

نظرات بینندگان