کد خبر: ۹۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵

واژگونی خودرو به علت سرریزکردن آب در خیابان

آتش نشانی به عنوان یک سازمان اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در ایمنی و امداد و نجات دارد، شیرازه یک بسته خبری از این سازمان در استان را منتشر می‌کند.

واژگونی خودرو به علت سرریزکردن آب در خیابانبه گزارش شیرازه، در ساعت 8:42 دقیقه صبح روزگذشته، گزارش واژگونی خودرو وانت نیسان در خیابان مطهری جنوبی از طریق سامانه 125 به ایستگاه 9 آتش نشانی شیراز اعلام شد.

در این حادثه که به دلیل لغزندگی و سرریز کردن آب فضای سبز در خیابان، خودرو نیسان واژگون شده و حاصل آن مصدومیت مرد 59 ساله بود، تیم امدادی از ایستگاه پنج، بدون درنگ خود را به محل حادثه رسانده و پس از ایمن سازی و برگرداندن خودرو به حالت اولیه، عملیات پاکسازی خیابان را انجام دادند.

همچنین در تصادف و برخورد دو خودرو پژو 206 در بولوار عدالت، جوان 19 ساله توسط آتش نشانان ایستگاه شش امدادرسانی شد و پس از برگرداندن خودرو به حالت اولیه، به حاشیه امن از خیابان انتقال داده شد.

همچنین عملیات امداد و اطفا حریق واژگونی خودرو پراید در خیابان ساحلی و حریق پژو 405 در خیابان فضیلت توسط آتش نشانان ایستگاه های دو و ایستگاه 9 انجام شد.


مصدوم شدن زن 50 ساله حاصل تصادف و برخورد پژو با پراید

در ساعت 1:23 دقیقه بامداد امروز، گزارش تصادف و برخورد خودرو پژو 206 با یک دستگاه پراید از طریق سامانه 125 به ایستگاه شش آتش نشانی اعلام شد.

تیم امدادی به سرعت راهی محل حادثه شد و پس از ایمن سازی محل، بوسیله تجهیزات امدادی یکی از سرنشینان گرفتار درخودرو پراید که زن 50 ساله ای بود را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

نظرات بینندگان