کد خبر: ۹۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم خبر داد:

کارگاه بازیگری حرفه‌ای در جهرم برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت:کارگاه بازیگری حرفه‌ای با حضور استاد «حسن اسدی» و دستیاری «زهره رشیدی» و «مجتبی برادران» در جهرم برگزار می شود.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم محسن نعمت اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با اعلام خبر برگزاری کارگاه بازیگری حرفه‌ای در جهرم با همکاری آموزشگاه آزاد سینمایی ظهور و انجمن فیلم و عکس شهرستان جهرم گفت: قرار است این دوره با حضور استاد «حسن اسدی» و دستیاری «زهره رشیدی» و «مجتبی برادران» برگزار شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت حضور در این دوره بازیگری می‌توانند از تاریخ 10 آبان‌ماه جاری لغایت 20 آبان‌ماه با مراجعه به آموزشگاه آزاد سینمایی ظهور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند افزود: شرکت‌کنندگان دراین دوره با مباحثی مانند «اخلاق درهنر»، «بدن، بیان،حس و تخیل»، «تاریخ تئاتر»، «نمایش ایمایی یا پانتومیم»، «آشنایی با مکاتب هنری»، «شخصیت‌شناسی» و «کارگاه بازیگری» آشنا خواهند شد.

از سویی دیگر مدیر آموزشگاه آزاد سینمایی و مرکز مهارت‌آموزی ظهور نیز بیان داشت: در این دوره سعی شده با استفاده از تجارب اساتیدی چون آقای «حسن اسدی» نسبت به بالابردن توان علمی هنرجویان علاقه‌مند اقدام شود.

ملیحه مهارات با اشاره به اینکه این دوره 15 جلسه است و کلاس‌های این دوره با حضور سرکار خانم رشیدی و آقای مجتبی برادران آغاز و با حضور آقای حسن اسدی ادامه پیدا می کند افزود:  آقای «حسن اسدی» تا کنون در 150 فیلم، فیلم سینمایی، سریال، تله فیلم و تله تئاتر ایفای نقش کرده است .

وی خاطرنشان کرد :علاوه بر این آقای اسدی در رشته‌هایی چون گویندگی فیلم و تلویزیون، مدیریت تولید فیلم و تلویزیون و موسیقی نیز دارای مدرک هستند و زیر نظر اساتیدی همچون «عزت‌الله مقبلی»، «حمید سمندریان»، «اسماعیل شنگله»، «جلال مقامی»، «کامبیز روشن‌روان»، «هوشنگ کامکار» و ... به کسب تجربه پرداخته‌ است.

مهارات همچنین درباره «زهره رشیدی» گفت: وی فارغ‌اتحصیل کارگردانی تئاتر از دانشگاه تبریز بوده و علاوه بر تدریس در آموزشگاه‌های مختلفی در شیراز، کرمان کارگردانی چندین نمایش مانند «هزار روز و هزار شب»، « پیکر زن» و « مده‌آ» را نیز برعهده داشته است.

مدیر آموزشگاه آزاد سینمایی و مرکز مهارت‌آموزی ظهور درباره «مجتبی برادران» یکی از دستیاران اسدی در این دوره بیان داشت : وی که دبیر آموزش و پرورش است علاوه بر تدریس در کلاس‌های بازیگری و نویسندگی ، عضو شورای بازخوانی متن نمایشنامه و فیلم‌نامه، عضو خانه مطبوعات فارس بوده و سردبیری چند نشریه محلی را بر عهده داشته است .

مهارات با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه‌ی معتبر از معاونت هنری و سینمایی ادره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس اعطا خواهد شد متذکر شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند هم از طریق حضوری با مراجعه به آموزشگاه آزاد سینمایی ظهور واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی و هم از طریق تماس با شماره‌ تلفن‌های 09014407614  - 07154440345 اطلاعات بیشتری کسب کنند.

نظرات بینندگان