کد خبر: ۹۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵

برق قشقایی را خاموش کرد/نوبت تراکتورسواریست

دیدار دو تیم برق نوین شیراز و قشقایی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، با یک گل به سود برقی‌ها به پایان رسید تا این تیم دسته دومی به جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها راه یابد.
به گزارش شیرازه، در دقیقه 63  بازی، بر روی یک پرتاب اوت بلند، مجید چابک مدافع تیم قشقایی با ضربه سر به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا برقی ها به یک گل با ارزش دست یابند.
 
تیم برق جدید و قشقایی شیراز دو نماینده این شهر هم اینک درگروه یک دسته دوم کشور قرار دارند، بدین ترتیب که تیم برق پس از انجام هفت بازی با 14امتیاز در رده چهارم قراردارد و از وضعیت خوبی در بالای جدول برخوردار است .
 
اما تیم قشقایی هم پس از انجام هفت بازی با پنج امتیاز در رده بازدهم جدول 13تیمی قرار دارد و خطر سقوط به شدت این تیم پر طرفدار را تهدید می کند.
 
برق در دیدار بعدی خود باید مقابل تراکتورسازی تبریز قرار بگیرد.
 
برق تنهاست و کسی حمایتش نمی کند/تمرکزمان روی لیگ 2 است
سرمربی تیم فوتبال برق نوین شیراز برابر قشقایی در جام حذفی اظهار داشت: این برد را به اعضای تیم تبریک می‌گویم و آن را به بردبار،‌مدیریت باشگاه تقدیم می‌کنم که به تنهایی این تیم را اداره می‌کند. او در دو ماه اخیر برای باشگاه انجام داده و متحمل فشارهای زیادی شده است.
 
 
 
او واقعا به تنهایی در استان فارس بدون هیچ کمکی تیم داری می‌کند و باید به مسئولان استان بگویم ای کاش به تیم‌هایی که به صورت خصوصی اداره می‌شوند توجه داشته باشند و آنها را حمایت کنند.
 
سرمربی برق درباره ادامه جام حذفی نیز گفت: از ابتدا هم به جام حذفی در حد دیدارهای تدارکاتی نگاه می‌کردیم.
 
این هفته هم در لیگ دو استراحت داشتیم و موقعیت خوبی برای یک دیدار تدارکاتی بود.
 
بستگی دارد بازی بعدی در چه زمانی برگزار شود ، چون تمرکزمان روی لیگ دو و صعود به لیگ یک است و باید مراقب باشیم جام حذفی روی ادامه کارمان در لیگ دو تاثیر نگذارد و ما را از هدفمان دور نکند.
منبع: تابناک
نظرات بینندگان