کد خبر: ۹۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵

اظهارات گروگان تسخیر لانه جاسوسی درباره ایران

مجله تایم آمریکا در یادداشتی به قلم یکی از گروگان‌های آمریکایی لانه جاسوسی در تهران تأکید کرد: رئیس‌جمهور آینده آمریکا، هر کسی که باشد و از هر حزبی، باید رویکردی تند در قبال ایران اتخاذ کند.
 به گزارش شیرازه، مجله «تایم» آمریکا در یادداشتی به قلم «بری روزن» یکی از گروگان‌های آمریکایی که در زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران دستگیر شده بودند، تأکید کرد: «رئیس‌جمهور آینده آمریکا، هر کسی که باشد و از هر حزبی، باید رویکردی تند در قبال ایران اتخاذ کند».

در ادامه این یادداشت آمده است: «پس از گذشت 37 سال از قطع روابط میان آمریکا و ایران، رویکرد تهران در قبال واشنگتن همچنان خصمانه است و مقامات ایران به آمریکا به چشم یک دشمن واقعی می‌نگرند».

این نشریه آمریکایی درباره حکم زندانی اخیر برای افرادی چون «سیامک انصاری» که به جرم جاسوسی در ایران بازداشت شده‌اند، نیز نوشت: «این اقدامات پیامی واضح برای آمریکا است به ویژه برای شخصی که رئیس‌جمهور آینده آمریکا می‌شود مبنی بر اینکه ایران آمادگی دارد تا مرزهای روابط جدید پس از برجام با آمریکا را به مرحله آزمون بگذارد».

این یادداشت در بخش دیگری تأکید دارد: «حتی پس از برجام نیز رفتار ایران در قبال آمریکا تغییری نکرده است و این توافق هسته‌ای نتوانسته تغییر قابل ملاحظه‌ای در داخل ایران بوجود آورد».

روزن در پایان یادداشت خود می‌نویسد: «رئیس‌جمهور آینده آمریکا بدون توجه به فرد پیروز در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری ایران و با توجه به اینکه رویکرد کلی نظام ایران با روی کار آمدن افراد تغییری نخواهد کرد و تمایلی برای همکاری با غرب نخواهد داشت، باید رویکردی سرسختانه و تند در قبال ایران اتخاذ کند و همچنین باید به طور خاص بر ایران متمرکز شود».



منبع: فارس
نظرات بینندگان