کد خبر: ۹۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
با حضور سردار سلامی؛

مراسم تجلیل از پاسداران اهل قلم برگزار شد

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از پاسداران اهل قلم تجلیل شد.
به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری دانشجو، مراسم یازدهمین دوره انتخاب کتاب سپاه پاسداران با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار آسودی دبیر مراسم و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در سالن ولایت ستاد کل نیروهای پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، سردار محمدعلی آسودی دبیر همایش یازدهمین دوره انتخاب کتاب سپاه پاسداران اظهار داشت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخاب کتاب پاسدار اهل قلم از ابتدای سال 95 فراخوان انجام شد که در این مدت 412 پاسدار، 664 عنوان کتاب را به دبیرخانه ارسال کردند.

دبیر همایش یازدهمین دوره انتخاب کتاب سپاه پاسداران ادامه داد: پس از ارسال کتاب‌ها داورانی از داخل و خارج از سپاه انتخاب شدند تا طی مدت 70 الی 75 روز کار ارزیابی کتب را انجام دهند که پس از داوری دو مرحله‌ای از میان 664 عنوان کتاب در مجموع 35 جلد در 13 رشته حائز کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون با برگزاری یازده دوره توانسته‌ایم 3 هزار پاسدار اهل قلم را در کل کشور شناسایی نماییم که در دوره‌های بعد به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود که این امر موجب می‌شود که کتاب‌های باکیفیت‌تری در زمینه دفاع مقدس نگارش شود.

سردار آسودی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح فروشگاه و نمایشگاه پاسدار اهل قلم با توجه به این موضوع که تاکنون 7 هزار عنوان کتاب جمع‌آوری شده است باشیم.

نظرات بینندگان